کنگره ملی نوآوری‌ها در اورژانس ۱۱۵ به دنبال ارتقای جایگاه علمی سازمان اورژانس کشور است

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: کنگره ملی نوآوری‌ها در اورژانس پیش‌بیمارستانی به دنبال ارتقای جایگاه علمی، استفاده از ظرفیت محققان و بهره‌مندی از صنایع حوزه درمان و توانمندسازی پرسنل عملیاتی اورژانس سراسر کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جعفر میعادفر امروز _سه‌شنبه یکم اسفند_ در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: کنگره ملی نوآوری‌ها در اورژانس پیش‌بیمارستانی در چهار محور اصلی اختراعات، تجارب، طرح‌های صنعتی و مطالعات پژوهشی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سطح علمی کنگره ملی نوآوری‌ها در اورژانس پیش‌بیمارستانی بالا است، افزود: تاکنون بیش از ۴۵۰ مقاله علمی به دبیرخانه کنگره ارسال شده که نشان می‌دهد این کنگره از اعتبار بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: پس از کسب تجربه از برگزاری کنگره پیش رو، بنا داریم کنگره بعدی را به‌صورت بین‌المللی برگزار کنیم و هدف از بین‌المللی برگزار کردن کنگره بعدی، نمایش توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه اورژانس پیش‌بیمارستانی است.

وی گفت: در حوزه‌های مختلف اورژانس پیش‌بیمارستانی کشور اقدامات جدیدی انجام شده که بین کشورهای دیگر تا به حال به این شکل و گستردگی انجام نشده است، اورژانس پیش‌بیمارستانی کشور در سطح جهان از پیشگامان راه‌اندازی و استفاده از اتوبوس آمبولانس در شرایط بحرانی است.

میعادفر ضمن دعوت از پژوهشگران و صاحبان صنایع حوزه پزشکی، به شرکت در کنگره گفت: بستر اورژانس پیش‌بیمارستانی برای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و مطالعاتی، بسیار بکر و آماده است و می‌تواند در جهت بهبود فرآیندها و فعالیت‌های حوزه اورژانس مؤثر باشد و انتظار می‌رود تمام پژوهشگران، مخترعان و فعالان حوزه صنایع پزشکی ضمن حضور در این کنگره، نقطه نظرات، دانش و تجربه خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

وی اضافه کرد: کنگره ملی نوآوری‌ها در اورژانس پیش‌بیمارستانی به دنبال ارتقای جایگاه علمی، استفاده از ظرفیت محققان و بهره‌مندی از صنایع حوزه درمان و توانمندسازی پرسنل عملیاتی اورژانس سراسر کشور است.

کنگره ملی نوآوری‌ها در اورژانس پیش‌بیمارستانی از تاریخ دوم تا چهارم اسفند سال جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

کد خبر 729709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.