نقاط حادثه‌خیز در شهرهای سمنان تا پایان سال‌ جاری ایمن‌سازی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: نقاط حادثه‌خیز در سطح شهرهای استان سمنان تا پایان سال‌ جاری باید ایمن‌سازی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، محمد حمیدی امروز _سه‌شنبه یکم اسفند_ در جلسه شورای ترافیک استان سمنان اظهار کرد: ضرورت دارد تا در راستای مدیریت ترافیک و تسهیل در عبور و مرور مسافران و شهروندان در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ اقدامات لازم به منظور تحقق این مهم در دستور کار مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

وی با تاکید بر رنگ‌آمیزی جداول درون‌شهری بلوارها، میادین و بوستان‌ها توسط شهرداری‌ها به منظور بهسازی و زیباسازی سیما و منظر شهری با توجه به فرارسیدن فصل بهار و تعطیلات نوروزی در راستای ایجاد جذابیت برای مسافران و شهروندان و تحقق شعار ستاد خدمات سفر مبنی بر ارائه خدمات مطلوب و افزایش ماندگاری مسافران افزود: بررسی تقاطع‌ها، اتصال دسترسی‌های فرعی به اصلی و نقاط حادثه‌خیز درون‌شهری یکی دیگر از موارد حائز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: پلیس راهور موظف است تا با همکاری شهرداری‌ها، دلایل تصادفات منجر به فوت در این نقاط حادثه‌خیز را احصا و به‌منظور بررسی و ارائه پیشنهادهای لازم در راستای ایمن‌سازی نقاط به کمیسیون ترافیک استان ارائه کند.

کد خبر 729703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.