تزئین میدان انتهای خیابان قائمیه به تمثال شهدا

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا، تصاویر شهدای معزز محله دنبه و قائمیه، در حاشیه میدان انتهای خیابان قائمیه، نصب شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید در مورد فضاسازی مناسب در ایام پرشور انتخابات اظهار کرد: پس از برگزاری چند نشست با مسئولان پایگاه‌های بسیج و معتمدان منطقه ۱۳ اسامی حدود ۴۰ شهید محله مذکور مشخص و تصاویر آن‌ها جهت اجرای طرح آماده و راستی آزمایی شد.
وی افزود: در روزهای پایانی بهمن فضاسازی این محله با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال، اجرا و تقدیم اهالی، به‌ویژه خانواده‌های معزز شهدا شد.
مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه نصب تصاویر شهدا در خیابان قائمیه از مطالبات دیرینه اهالی این محله بود، تصریح کرد: اقداماتی همچون برگزاری یادواره شهدا در محله‌ها، تدوین کتاب شهدا منطقه ۱۳، نام‌گذاری معابر، پل‌ها و اماکن ورزشی در سطح منطقه، بهسازی مسیر منتهی به شهدای گمنام و اجرای چند طرح خدماتی، عمرانی در گلزار شهدا دستگر و بسیاری از اقدامات دیگر در منطقه، به برکت شهدا و دعای خانواده آن‌ها برای ما محقق شده است و این کم‌ترین کاری است که به عنوان ادای دین انجام گرفته است.
کد خبر 729697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.