۴ داوطلب انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: در آخرین مهلت قانونی اعلام اسامی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، چهار نفر دیگر از حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، تالش، فومن، شفت، لاهیجان و سیاهکل تایید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جواد شفیعی ثابت امروز _سه‌شنبه یکم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای نگهبان در آخرین مهلت قانونی اعلام اسامی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس درباره هشت داوطلب اعلام نظر کرد که چهار نفر عدم تأیید و چهار نفر تأیید صلاحیت شده‌اند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه‌های رشت، خمام، تالش، رضوانشهر، ماسال، لاهیجان، سیاهکل، فومن و شفت یک نفر تأیید صلاحیت اعلام شد، همچنین یک نفر از تأییدشدگان ایام قبل‌، عدم تأیید و اعتراض سه داوطلب دیگر نیز مورد تأیید قرار نگرفت.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان خاطرنشان کرد: یک نفر از حوزه انتخابیه رشت و خمام، یک نفر از حوزه انتخابیه تالش، یک نفر از حوزه انتخابیه فومن و شفت و یک نفر از حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش ایمنا، سیدامیرحسین علوی از حوزه انتخابیه رشت و خمام، مهدی کرمی از حوزه انتخابیه تالش، فاضل فاضل نیا از حوزه انتخابیه فومن و شفت و حمید خوش‌سیرت‌نیا از حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل تأیید صلاحیت شدند.

کد خبر 729675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.