جدایی محمد قربانی از سپاهان قطعی نشده است/ پیشنهاد اورنبورگ جدی است

به‌رغم انتشار اخباری مبنی بر اینکه محمد قربانی پس از دیدار سپاهان و الهلال راهی لیگ روسیه خواهد شد، پیگیری‌ها نشان می‌دهد هنوز توافق نهایی انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «محمد قربانی، هافبک جوان سپاهان از این تیم جدا شده و قرار است به فوتبال روسیه برود، از تیم اورنبورگ روسیه به عنوان مقصد بعدی قربانی نام برده می‌شود.» این خبری غیرمنتظره برای هواداران سپاهان است که از روز گذشته به سرعت در فضای مجازی در حال پخش است.

با توجه به عملکرد خیره‌کننده‌ای که قربانی طی یک و نیم فصل اخیر با پیراهن سپاهان ارائه کرده، انتقال این بازیکن به فوتبال اروپا قابل پیش‌بینی بود و حالا در آستانه مصاف با برگشت با الهلال این خبر منتشر شده است.

پیگیری‌های خبرنگار ایمنانشان می‌دهد پیشنهادی جدی در زمینه انتقال محمد قربانی رسیده است، اما همچنان این انتقال در هاله‌ای از ابهام قرار داد. پیگیری‌ها برای آخرین اتفاقات در این زمینه ادامه خواهد داشت.

حالا در صورت جدایی احتمالی محمد قربانی به نظر می‌رسد مورایس نیز برای جایگزینی وی دست به کار خواهد شد و برای این بازیکن که در پست هافبک دفاعی و در برخی مواقع در پست دفاع میانی بازیکنی اثرگذار برای سپاهان بود، جایگزین جذب خواهد شد.

به گزارش ایمنا، اورنبورگ در پایان هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر روسیه رتبه چهاردهم را در اختیار دارد و مأموریت احتمالی محمد قربانی و هم‌تیمی‌هایش حفظ سهمیه این تیم در لیگ برتر روسیه است.

کد خبر 729652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.