تسهیلات تبصره ۱۸ البرز در پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه می‌شود

سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: طرح‌های نیمه‌تمام در اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، فرزین بهنامی‌فر صبح امروز _سه‌شنبه یکم اسفند_ در هفتمین جلسه کمیته استانی تبصره ۱۸ قانون بودجه که در محل سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز برگزار شد، اظهار کرد: در اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، طرح‌های نیمه‌تمام در اولویت باشد.

وی افزود: هدف از برگزاری جلسه کمیته استانی اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ بررسی طرح‌های ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طرح‌های سازمان جهاد کشاورزی استان، رسیدگی به مشکلات پیش رو در اعطای تسهیلات و پارک علم و فناوری و بنیاد برکت است که متقاضی استفاده از تسهیلات بند «الف» تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ هستند.

سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با تاکید بر استفاده بهینه از منابع مالی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: به جای اینکه تسهیلات از محل بند مذکور به طرح‌های متعدد خرد اختصاص پیدا کند، بهتر است از منابع موجود در راستای تکمیل دو یا سه طرح نیمه‌تمام در سطح استان استفاده شود.

همچنین در این جلسه، عزیزالله افضلی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز عنوان کرد: کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در بررسی طرح‌ها به منظور اعطای تسهیلات از محل بند «الف» تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ باید به سیاست‌ها و اولویت‌های استان البرز توجه داشته باشند.

وی تاکید کرد: استراتژی توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در استان و بانک‌ها باید در چارچوب تعیین شده باشد و آن‌ها نسبت به اعطای تسهیلات از محل مذکور اقدام کنند.

سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی موجود و محدودیت زمانی تا پایان سال ۱۴۰۲، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل نسبت به بررسی کارشناسی طرح‌های ارائه شده، مطرح کردن آن‌ها در جلسه کمیته استانی بند «الف» تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به‌منظور تصویب و اعطای تسهیلات از محل مذکور توسط بانک‌های عامل در اسرع وقت اقدام کنند.

همچنین در این جلسه توحید شیرزاد حاجی‌بابا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات کشور توسط شرکت‌ها و طرح‌های معرفی شده به دستگاه‌های اجرایی جهت دریافت تسهیلات گفت: در توزیع تسهیلات بانکی به طرح‌های معرفی شده باید هوشمندانه و در راستای سیاست واحد حکومت عمل کرد.

کد خبر 729638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.