افزایش مشارکت در انتخابات وظیفه هر شهروند ایرانی است

نایب رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت:شورای هیئت‌های مذهبی کشور در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح پای کار است و به وظایف خود در این راستا عمل خواهد کرد.

خیبر شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی ضمن اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش دشمن برای مأیوس کردن مردم برای حضور در انتخابات و تأکید بر ضرورت مشارکت گسترده ملت بزرگ ایران اظهار کرد: ضامن امنیت و اقتدار کشور مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات اسفند خواهد بود.

وی افزود: در طول بیش از چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی چشم دشمنان همواره به صندوق‌های رأی و مشارکت نکردن مردم در انتخابات مختلف بوده است و همیشه آنها پشیمان شده‌اند و این بار نیز با تلاش و حضور در صحنه آحاد ملت همانند همیشه مأیوس خواهند شد.

نایب رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: در انتخابات سال‌جاری تمام هیئت‌های مذهبی کشور در لبیک به منویات رهبری و با توجه به مصلحت نظام و انقلاب اسلامی و در پاسخ به دسیسه‌های دشمنان ایران اسلامی باید با تلاش و توان حداکثری در صحنه حضور پیدا کنند.

شریفی، زمینه شکل‌گیری کشوری قدرتمند را مجلسی قدرتمند در سایه انتخاب هوشمندانه دانست و ادامه داد: با وضع قوانین متناسب با شرایط داخلی و بین‌المللی می‌توان شاهد حل بسیاری از مشکل و تسهیل بسیاری از امور خرد و کلان در کشور و در نتیجه پیشرفت هرچه بیشتر و پیشبرد اهداف نظام شد.

وی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی کشور، ظرفیتی بزرگ در راستای بسیج طیف مذهبی و آحاد شهروندان است، تصریح کرد: شورای هیئت‌های مذهبی کشور در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح پای کار است و به وظایف خود در این راستا عمل خواهد کرد.

کد خبر 729618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.