۲ کشته و یک مجروح در واژگونی سواری پراید در محور نهبندان- بیرجند

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: بامداد امروز بر اثر واژگونی یک سواری پراید حامل سوخت قاچاق در کیلومتر هشت محور«نهبندان- بیرجند» دو کشته و یک نفر مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا رضایی، امروز_سه‌شنبه یکم اسفند_ اظهار کرد: ساعت ۲:۵۰ دقیقه بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر هشت محور نهبندان- بیرجند بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک سواری پراید حامل سوخت قاچاق که در مسیر نهبندان- بیرجند در حال حرکت بوده که واژگون شده است که بر اثر این سانحه رانندگی، دو نفر جان خود را از دست داده و یک نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه ناشی از حمل بار غیر متعارف سوخت قاچاق تشخیص داده شده است، تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 729617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.