برپایی جشن بزرگ نیمه شعبان در بلوار طاق بستان

استاندار کرمانشاه از برپایی جشن بزرگ نیمه شعبان در بلوار طاق بستان خبر داد و گفت: از همه عاشقان و دوستداران حضرت مهدی قائم(عج) دعوت می‌کنم به صورت خانوادگی در این جشن بزرگ که در بلوار طاق بستان برپا می‌شود؛ شرکت کنند و در شادی و سرور میلاد منجی عالم بشریت حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی _دوشنبه سی‌ام بهمن _ در نشست هماهنگی برای برگزاری عید نیمه شعبان که با حضور معاونین سیاسی و امنیتی و اقتصادی استانداری و مدیران مجموعه‌های مختلف برگزار شد، جشن نیمه شعبان را جشن عاشقان توحید و مهدویت توصیف و اظهار کرد: باید تمهیدات لازم برقرار شود تا در نیمه شعبان شاهد یک جشن بزرگ، دیدنی و سرشار از نشاط در کرمانشاه باشیم.

وی افزود: این جشن بزرگ با محوریت مردم، هیئت‌ها، تشکل‌ها و مجموعه‌های مردمی و تمام عاشقان و شیفتگان اسلام و ولایت برگزار می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: غرفه‌ها و ایستگاه‌هایی به طول بیش از یک کیلومتر در بلوار زیبای طاق بستان برپا خواهند شد و مقدمات این جشن بزرگ را برپا خواهند کرد.

وی عنوان کرد: همه مردم برای جشن و سرور میلاد امام زمان (عج) دعوت هستند و از ۹ صبح تا نماز مغرب این جشن و هیاهو برپا خواهد بود.

صحرایی گفت: با توجه به آزاد بودن تبلیغات در روز نیمه شعبان، نامزدهای انتخابات هم می‌توانند در این جشن حضور پیدا کنند.

در ادامه این نشست مجموعه‌ها و دستگاه‌های مختلف به تشریح برنامه‌های خود برای جشن میلاد امام زمان (عج) پرداختند.

کد خبر 729526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.