امیدوارم تکواندکاران عملکرد موفقی در المپیک داشته باشند

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم موفقیت‌های کسب شده در رشته تکواندو با حضور ساعی در راس فدراسیون تدوام داشته باشد؛ به هر حال وی یکی از افتخارات تکواندوی جهان به‌شمار می‌رود و امیدوارم بچه‌ها سهمیه‌های بیشتری بگیرند و در مسابقات المپیک هم حضور موفقی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی پس از حضور در سالن خانه تکواندو و تماشای دیدارهای نهایی روز نخست مسابقات مردان در جام ریاست فدراسیون جهانی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقاتی که برگزاری شد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و همه استانداردهای لازم یک رقابت بین‌المللی را داشت.

وی افزود: به سهم خودم از هادی ساعی، رئیس فدراسیون و مجموعه همکارانش در فدراسیون تشکر می‌کنم که این میزبانی را برعهده گرفتند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این مسابقات علاوه بر اینکه امتیازاتی برای کسب سهمیه داشت، فرصت بسیار خوبی برای رشته تکواندو بود که با استقبال خوبی مواجه شد و شاهد حضور کشورها از این دوره از مسابقات بودیم و امیدوارم برگزاری اینگونه مسابقات ادامه‌دار باشد.

هاشمی با تاکید بر اینکه لیگ معتبر تکواندوی ما موجب شده است که شاهد حضور پشتوانه‌های خوبی در این رشته باشیم، بیان کرد: هیچ تکواندوکاری در حاشیه امنیت به سر نمی‌برد و این حُسن لیگ پویایی است که فدراسیون تکواندو راه‌اندازی کرده است و می‌تواند الگویی برای رشته‌های دیگر باشد، هر فدراسیونی که لیگ پویایی داشته باشد می‌تواند، به تیم‌های ملی کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص وضعیت تکواندو برای سهمیه المپیک گفت: امروز شاهد معرفی دو تکواندوکار برای المپیک بودم و این اتفاق جای خوشحالی دارد؛ چرا که تکواندو یکی از سه رشته مدال‌آور است.

هاشمی افزود: امیدوارم موفقیت‌های کسب شده در رشته تکواندو با حضور ساعی در رأس فدراسیون تداوم داشته باشد، به هر حال وی یکی از افتخارات تکواندوی جهان به‌شمار می‌رود و امیدوارم بچه‌ها سهمیه‌های بیشتری بگیرند و در مسابقات المپیک هم حضور موفقی داشته باشند.

کد خبر 729491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.