نامزدهای انتخابات در تبلیغات ملاحظات قانونی را لحاظ کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر رقابت سالم، سازنده و موثر، تمام نامزدها در زمینه تبلیغات باید ملاحظات قانون را لحاظ کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، بهنام نظری صبح امروز _دوشنبه سی‌ام بهمن_ در جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: در زمینه تبلیغات هیچ مماشاتی با نامزدهای انتخاباتی وجود ندارد و همه مکلف به رعایت قانون هستند و در این زمینه با جدیت کار می‌شود.

وی با بیان اینکه تخلفات تبلیغاتی باید مستندسازی شود، افزود: تمهیدات قانونی تبلیغات باید برای تمام نامزدها رعایت و همه تلاش‌ها برای حضور پرشور مردم در آزمون سیاسی باید در فرصت باقی‌مانده تا انتخابات به کار گرفته شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: در طول ۴۴ سال گذشته انتخابات به خوبی برگزار شده و انتخابات این دوره هم به بهترین شکل برگزار می‌شود.

نظری از تهیه اطلس امنیتی انتخابات توسط فرمانداران خبر داد و اضافه کرد: در این اطلس اطلاعات خوبی جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: فرآیند انتخابات از زمانیکه آغاز شده با تعامل، همکاری و همدلی خوبی در استان مرکزی همراه است و امید می‌رود این مسیر را تا پایان و حتی پس از آن شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تاکید کرد: اهمیت یک صندوق در دورافتاده‌ترین روستا به اندازه صندوق‌های رأی دیگر در شهرهاست و بخشداران و فرمانداران باید به این مهم توجه داشته باشند و تمهیدات لازم رأی‌گیری در نظر گرفته شود.

نظری ادامه داد: فعالیت در عرصه افزایش مشارکت در مدت باقی مانده تا انتخابات باید در دستور کار قرار گیرد و تا ۱۱ روز آینده همه تلاش‌ها برای گسترش حضور در این آزمون سیاسی به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه اعتمادسازی و امیدآفرینی از مسیر اقدامات صحیح پیش می‌رود، گفت: باید در مدت باقی مانده تا انتخابات از افتتاح طرح‌هایی که در آن تشکیک وجود دارد خودداری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار کرد: توجه به سلامت انتخابات الزامی است، در صورتی که مدیران و رؤسای ادارات در ستادهای انتخاباتی حاضر شوند، بلافاصله همان روز عزل می‌شوند.

نظری با بیان اینکه در عرصه تبلیغات ۳۸۷ نامزد انتخاباتی وارد میدان می‌شوند، اظهار کرد: همه ملاحظات قانونی باید رعایت شود و با نامزدهای انتخاباتی در زمینه تخلفات تبلیغاتی هیچ مماشاتی نداریم، چراکه مردم ما را نقد می‌کنند، بنابراین با جدیت در راستای رعایت قانون تبلیغات فعالیت خواهیم کرد.

وی افزود: مشکلی در تعیین هیئت‌های اجرایی در استان وجود ندارد.

تبلیغات انتخاباتی از پنجشنبه آغاز می‌شود

حجت‌الاسلام امیررضا مبارک‌آبادی، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی نیز ادامه داد: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از پنجشنبه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تعامل و همدلی پیش آمده در انتخابات استان باید تا پایان این آزمون ادامه داشته باشد، اظهار کرد: استان مرکزی هم‌اینک آماده برگزاری آزمون سیاسی ۱۱ اسفند است و هم‌اینک در این استان مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی اضافه کرد: تمام شعبات باید به‌خوبی رصد و شرایط سخت در آن‌ها در نظر گرفته و پیوست امنیتی باید در کار لحاظ شود.

مبارک‌آبادی اضافه کرد: در روز انتخابات مجریان، تنها دغدغه اجرا و ناظران، دغدغه نظارت را داشته باشند.

کد خبر 729473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.