برای تردد در جاده چالوس اصرار نکنید؛ مسیر مسدود است

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: تردد در جاده کرج-چالوس ممنوع است، این ممنوعیت تردد تا سه روز ادامه دارد، از این‌رو تقاضا داریم شهروندان برای تردد اصرار نکنند.

پیمان کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به اینکه تردد در جاده کرج-چالوس ممنوع است، اظهار کرد: این مهم در پی اجرای عملیات عمرانی برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: با توجه به اجرای عملیات عمرانی و انسداد این مسیر، تردد در مسیر جاده کرج-چالوس فقط برای افراد محلی میسر است و مسافران برای سفر به استان مازندران اصرار نکنند.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: برخی مسافران اصرار به سفر از این مسیر را دارند که مأموران پلیس راه به آن‌ها اجازه ادامه مسیر را نخواهند داد.

کرمی اضافه کرد: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج-چالوس در حوزه جغرافیایی استان مازندران، این جاده و آزادراه تهران-شمال در حوزه استان البرز از روز گذشته به‌طور کامل مسدود شد.

رئیس پلیس راه استان البرز تاکید کرد: این ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات گالری بتنی پیش‌ساخته در کیلومتر ۶۵ دراستان مازندران به مدت سه روز صورت گرفته است.

کرمی ادامه داد: تردد در مسیر جاده کرج-چالوس تنها برای افراد محلی میسر است و مسافران برای سفر به استان مازندران اصرار نکنند.

وی گفت: طبق برنامه زمان‌بندی شده اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، بیست‌ونهم بهمن تا یکم اسفند جاری از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ به مدت سه روز ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، ممنوعیت تردد از ساعت ۶:۰۰ تا ۱۶:۰۰ ادامه دارد.

کد خبر 729445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.