مقام اول شنای مسابقات شهرداری‌ها به شهرکرد رسید

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: ورزشکاران در رشته‌های کرال پشت، کرال سینه و رشته تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان این دوره از مسابقات تیم شهرداری شهرکرد موفق به کسب مقام اول شد.

اکبر ایازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: مسابقات شنای مردان شهرداری‌های کشور یادبود شهید مهدی باکری با حضور هشت تیم از شهرداری‌های شهرکرد، بندرعباس، مشهد، اراک، تهران، سنندج و ارومیه در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: ورزشکاران در رشته‌های کرال پشت، کرال سینه و رشته تیمی با هم به رقابت پرداختند که در پایان این دوره از مسابقات تیم شهرداری شهرکرد موفق به کسب مقام اول شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: تیم شهرداری اراک مقام دوم و تیم شهرداری مشهد مقام سوم این رقابت‌ها را به دست آوردند، تیم شنای بندرعباس نیز به عنوان تیم اخلاق از سوی هیئت داوران معرفی شد.

وی تصریح کرد: مسابقات شهرداری‌های کشور با هدف فرهنگ‌سازی، ترویج و ترغیب کارکنان به امر ورزش، برگزار می‌شود و شهرداری شهرکرد میزبان فینال شنای مردان این المپیاد بود.

کد خبر 729436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.