آغاز عملیات احداث پروژه مشارکتی «ایلیا» در منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز پروژه مشارکتی ایلیا گفت: مجتمع مسکونی ایلیا در زمینی به مساحت ۵۶۰ مترمربع با زیربنای ۱۸۳۰ مترمربع در خیابان امام خمینی (ره) احداث می‌شود که هم‌اکنون در مرحله خاک‌برداری است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های شهری اظهار کرد: بررسی مطالعات انجام شده حاکی از آن است که به‌صورت اساسی سرمایه‌گذاری در یک منطقه یا شهر همبستگی بالایی با سیاست‌های کلی اعمال شده در سطح کشور دارد که البته این امر ناشی از مدیریت صحیح و بهینه منابع در سطح منطقه و شهر است.

وی افزود: سازگاری طراحی و اجرای پروژه‌ها طبق سلایق و ذائقه شهروندان، کاهش زمان اجرا و نظارت مستمر پروژه‌ها بوده و با کاهش فعالیت‌های اقتصادی روز جامعه، مشارکت موجب تأمین فرصت شغلی نیز می‌شود، این موارد از مؤلفه‌های مشارکتی است که مدیران شهری با ورود بخش خصوصی به میدان موافقت می‌کنند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: وجود زمین‌های متعدد در این منطقه با کاربری‌های مختلف و مشارکت با بخش خصوصی موجب شده است واحدهای احداثی سهم شهرداری حاصل از سرمایه‌گذاری صرف توافقات طرح‌های مصوب نیازمند آزادسازی شود و روند سایر پروژه‌های عمومی را تسهیل کند که این رویه نیز به نفع مردم است.

آغاز عملیات احداث پروژه مشارکتی «ایلیا» در منطقه ۸ اصفهان

باقری با اشاره به آغاز پروژه مشارکتی ایلیا تصریح کرد: مجتمع مسکونی ایلیا در زمینی به مساحت ۵۶۰ مترمربع در خیابان امام خمینی (ره) با زیربنای ۱۸۳۰ مترمربع احداث می‌شود که در حال حاضر در سیر مرحله خاک‌برداری است.

وی با بیان اینکه این مجتمع مسکونی با ۱۱ واحد طراحی شده که سرمایه آورده آن بیش از ۳۷۶ میلیارد ریال خواهد بود، اضافه کرد: پروژه‌های مشارکتی دیگری نیز توسط این منطقه در حال اجرا است که مجتمع تجاری_اداری و پارکینگ آذران با زیر بنای ۱۷ هزار مترمربع و ظرفیت پارکینگ ۲۰۸ خودروی از جمله آن است که در مرحله احداث قرار و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد دارد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با بیان اینکه با اتمام پروژه مجتمع آذران می‌تواند تأمین کننده پارکینگ خیابان کاوه در نزدیک ایستگاه مترو باشد، اضافه کرد: این منطقه دارای ۴۰ پروژه مشارکتی است که در حال حاضر ۱۲ پروژه آن فعال است و مابقی در مرحله تفکیک و تسویه حساب قرار دارد و برای سال آینده نیز ۵ پروژه مشارکتی مسکونی شناسایی شده است.

کد خبر 729401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.