شناسایی ۲۴ هزار ویلای استخردار در استان البرز

سرپرست شرکت گاز استان البرز از شناسایی ۲۴ هزار ویلای استخردار در ساوجبلاغ و چهارباغ خبر داد و گفت: یکی از فعالیت‌های این شرکت شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز است که در این راستا شرکت گاز استان البرز توانسته است ۲۴ هزار ویلای استخردار در ساوجبلاغ و چهارباغ را شناسایی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل گازرسانی استان البرز، کامران ایمانی فولادی صبح امروز _دوشنبه سی‌ام بهمن_ اظهار کرد: با تلاش همکاران توانستیم گازرسانی به همه شهرستان‌های استان را انجام دهیم و البرز در دولت سیزدهم جزو استان‌های سبز شد.

وی با اشاره به خدمات شرکت گاز استان البرز افزود: یکی از فعالیت‌های این شرکت شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز است که در این راستا شرکت گاز استان البرز توانسته است ۲۴ هزار ویلای استخردار در ساوجبلاغ و چهارباغ را شناسایی کند.

سرپرست شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه سرپرست شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز حدود یک میلیون مشترک خانگی دارد و اکنون به ۱۱ هزار و ۵۰۰ خانوار سوخت دوم می‌دهیم.

ایمانی فولادی اضافه کرد: گازرسانی به روستاهایی که در هدف گازرسانی قرار می‌گیرد بر اساس مصوباتی است که اخذ می‌شود و اگر روستایی گازرسانی نشده، به دلیل نبود راه دسترسی بوده است.

وی گفت: از دیگر مشکلاتی که وجود دارد ساختمان‌هایی است که در طرح هادی نیستند، اما قدمت بنا دارند که در این راستا شرکت گاز استان البرز برای دادن انشعاب بلاتکلیف است.

سرپرست شرکت گاز استان البرز تصریح کرد: ساخت‌وسازهای غیرمجاز که موجب هدررفت منابع انرژی می‌شود، انجام پروژه‌های گازرسانی با حفظ محیط زیست، تغییر کاربری اراضی و استفاده ابزاری از گروه‌های آسیب‌پذیر برای گرفتن انشعاب و بعد از آن سوءاستفاده افراد متمول آن منطقه از دیگر مواردی است که باید در شهرستان‌های البرز مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 729375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیبیل زیگیل IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    گاز واحدهای صنعتی رو قطع میکنن گاز اونا رو نه آب رو قطع میکنن آب استخر اونا رو نه
  • اکبر اسدی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    1 0
    سازمان آب باید با نظارت مستمر استفاده از استخر ها را حتی با آب چاه ممنوع و در صورت مشاهده جرائم سنگینی برای آنان لحاظ کند
  • فری IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    1 0
    منطقه رامجین وسهیله اق قلا زکی آباد بیا ببین چه خبره همه استخر زدن آب غیر مجاز برق دزدی گاز دزدی فاقد علمک همشونم حق حساب میدن به مامورین منطقه انشعاب رایگان گرفتن
  • سامع IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    1 2
    چرا دولت از ویلا دارها که همه از قشر پولدار ند بر اساس مساحت و ارزش ویلا مالیات دریافت نمی کند؟
  • الهه رشیدی CH ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    با سلام اداره گاز شناسایی می‌کنه مامور بجای اینکه رسیدگی کنه و تخلف را جلوگیری کند از متخلفین پول میگیرن و خداحافظ تا سری بعد بیایم و بار پول بگیریم دیدم که میگم تمام