نصب المان شهدا در سطح منطقه ۲ اهواز

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز با اشاره به نصب المان شهدا در سطح منطقه گفت: نصب المان‌های شهری و کمک گرفتن از ابزارهایی همچون تندیس، نور و رنگ در تزئین شهرها از عوامل مهمی ایجاد محیط سالم برای شهروندان است.

رسول جامعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: ساختار شهری از جمله شبکه رفت و آمد، نشانه‌ها و المان‌های شهر است که عاملی برای تعیین هویت شهر محسوب می‌شود، از این رو نمادها و المان‌ها می‌توانند جنبه‌های تاریخی یا فرهنگی و اجتماعی داشته باشند یا به دلیل فرم خاصشان به عنوان المان شهری مطرح شوند.

وی افزود: نصب المان‌های شهری و کمک گرفتن از ابزارهایی همچون تندیس، نور و رنگ در تزئین شهرها از عوامل مهمی برای ایجاد محیط سالم و با نشاط برای شهروندان است.

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز ادامه داد: نصب المان یادبود شهدا در کیانپارس خیابان پهلوان غربی، کیانپارس روبه‌روی مرکز خرید مرو و بلوار ساحلی غربی جنب پل جزیره با فرارسیدن ماه ضیافت الهی و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان افراد به‌ویژه جوانان و نوجوانان انجام و المان یادبود شهدا در سطح شهرداری منطقه دو جانمایی و نصب شده است.

جامعی تصریح کرد: تلفیق فضای متناسب در میادین، طرح بهسازی و بازپیرایی منطقه و ایجاد هویت شهری از دیگر اقدامات محسوب می‌شود و دستیابی به این هدف با اجرای المان‌ها در شهر محقق شده است.

کد خبر 729370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.