در صورت حفظ تمرکز می‌توانیم به سهمیه المپیک فکر کنیم

کارشناس ژیمناستیک کشورمان گفت: احمدکهنی به غیر از چند حرکت که لرزش قابل توجهی داشت، عملکرد قابل قبولی ارائه داد و اگر بتوانند ضعفی که در فرود آخر بود را رفع کنند، می‌توانیم حرف‌های زیادی در بحث سهمیه المپیک داشته باشیم.

جواد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص عملکرد ژیمناستیک‌کاران در مسابقات کسب سهمیه مصر اظهار کرد: دو ورزشکار اعزامی عملکرد خوبی داشتند، سطح مسابقات بسیار بالا بوده است و عملکرد خوب آن‌ها را می‌توان از نمراتی که کسب کردند، متوجه شد. هرچند که با یک بدشانسی که روی فرود آخر «مهدی احمدکهنی» مواجه شدیم، نتوانستیم نمره کامل را کسب کنیم و وی از دور رقابت‌ها کنار رفت، اما باز هم معتقدم که نمره قابل قبولی را کسب کرده است.

وی افزود: «مهدی الفتی» نیز با دو پرش فوق‌العاده در مسابقات ظاهر شد، در مرحله مقدماتی برای راهیابی به فینال نفر چهارم بود و این موضوعی قابل تقدیر بود. دو ورزشکارمان با همه تنش‌های موجود در فدراسیون، عملکرد خوبی داشتند. تغییرات مداوم فدراسیون به‌طور قطع روی ورزشکاران تأثیر خواهد گذاشت، اگر این‌گونه مسائل نبود و ورزشکارانمان با تمرکز بیشتری در مسابقات حاضر می‌شدند، نتایج بسیار قابل قبول‌تری را کسب می‌کردند.

کارشناس ژیمناستیک در رابطه با پیش بینی عملکرد ورزشکاران در مسابقات کسب سهمیه در آلمان، تصریح کرد: الفتی عملکرد خوبی داشت، اما احمدکهنی به غیر از چند حرکت که لرزش قابل توجهی داشت، عملکرد قابل قبولی ارائه داد و اگر بتواند ضعفی که در فرود آخر بود را رفع کند، می‌توانیم حرف‌های زیادی در بحث سهمیه المپیک داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، مهدی احمدکهنی و مهدی الفتی، دو ملی‌پوش ژیمناستیک هنری ایران جهت شرکت در جام‌جهانی مصر که مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس محسوب می‌شود، حاضر شدند که این مسابقات از پنجشنبه، بیست‌وششم بهمن آغاز شده بود و نمایندگان کشورمان بلافاصله پس از این رقابت‌ها راهی آلمان خواهند شد تا در دور دیگری از جام‌جهانی و مسابقات کسب سهمیه شرکت کنند.

مهدی احمدکهنی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران در مرحله مقدماتی دارحلقه با کسب نمره ۱۳.۱۶۶ به کار خود پایان داد و حضور در فینال دارحلقه را از دست داد. در فینال پرش خرک مهدی الفتی، ملی‌پوش کشورمان با کسب نمره ۱۴.۱۷۰ در رده پنجم قرار گرفت؛ وی در اجرای نخست خود نمره ۱۴.۹۳۰ و در اجرای دوم نمره ۱۳.۴۰۰ دریافت کرده بود.

در فینال پرش خرک هشت ژیمناست برتر مرحله مقدماتی به رقابت با یکدیگر پرداختند و ژیمناست‌های اوکراین، ارمنستان و هنگ‌کنگ در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

کد خبر 729320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.