رسانه‌ها با آگاهی‌بخشی به مردم در انتخاب دقیق کمک کنند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: همه رسانه ها باید در راستای راهبردهای چهارگانه ای که رهبر انقلاب ابلاغ کردند تلاش کنند تا مردم با آگاهی‌بخشی رسانه ها بتوانند شناخت بهتری نسبت به کاندیداها داشته باشند و انتخاب دقیق تری را رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هادی طحان نظیف، امروز _یکشنبه بیست‌ونهم بهمن_ در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در نمایشگاه مطبوعات و رسانه تهران اظهار کرد: از اینکه بعد از ۶ سال دوباره این نمایشگاه برگزار شده بسیار خوشحال هستم، این نمایشگاه بهار مطبوعات و اصحاب رسانه است و اینکه مردم و مسئولین در جمع اصحاب رسانه حاضر باشند و مسئولین پاسخگو باشند بسیار اتفاق فرخنده‌ای است.

وی افزود: بخشی از کار ما به عنوان مسئول، پاسخگویی است، به همین دلیل شخصاً در تمام دورانی که به عنوان سخنگو فعال بوده‌ام تلاش کرده‌ام در کنار وظایفی که به عنوان عضوی از شورای نگهبان در زمینه اظهارنظر در مورد مصوبات و حضور در مجلس دارم، در جمع‌های رسانه‌ای و دانشجویی شرکت کنم تا در مورد فرایندها، اتفاقات و ابهاماتی که نسبت به کارها وجود دارد اطلاع رسانی شود.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: در این مدت دانشگاهی نبوده که از ما دعوت کند و حضور پیدا نکنیم مگر اینکه با جلسات شورا تداخل داشته است.

طحان نظیف تصریح کرد: سعی کرده‌ایم ارتباط نزدیکی با رسانه‌ها داشته باشیم و رسانه‌ها نیز همیشه در کنار ما بوده اند که به سهم خود از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: من از فراهم شدن بستری که همه رسانه‌ها حضور داشته باشند و پذیرای مردم و مسئولین باشند استقبال می‌کنم و امیدوارم این روند به صورت سالانه و مستمر ادامه پیدا کند.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مؤثری در انتخابات دارند، گفت: همه رسانه‌ها باید در راستای راهبردهای چهارگانه ای که رهبر انقلاب ابلاغ کردند تلاش کنند تا مردم با آگاهی‌بخشی رسانه‌ها بتوانند شناخت بهتری نسبت به کاندیداها داشته باشند و انتخاب دقیق‌تری را رقم بزنند.

کد خبر 729307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.