حریق عمدی یک اصله درخت کاج مشهد در اتوبان چمران/ تلاش برای احیای کاج مشهد + فیلم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: یک اصله درخت کاج مشهد حدود ۱۶ ساله امروز (یکشنبه) در محدوده اتوبان شهید چمران توسط فرد یا افراد ناشناس آتش زده ‌شد که در حال تلاش برای ترمیم و احیای آن هستیم.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مقارن ساعت ۱۴:۳۰ امروز _یکشنبه بیست‌ونهم بهمن_ یک اصله درخت کاج مشهد در اتوبان شهید چمران روبه‌روی دیوار ساختمان شهرداری منطقه ۷ اصفهان دچار حریق شد.

وی افزود: عوامل حراست شهرداری این منطقه به‌موقع متوجه دود اطراف ساختمان شهرداری و حریق درخت شدند و با استفاده از کپسول‌های خاموش‌کننده برای اطفای حریق اقدام کردند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه شواهد موجود بیانگر آتش‌سوزی عمدی این درخت است، ادامه داد: فرد یا افراد خاطی یک پلاستیک مشتعل را زیر یک اصله درخت کاج مشهد حدود ۱۶ ساله انداخته بودند که این اقدام موجب ایجاد حریق درخت شده بود.

وی تصریح کرد: بر اثر این حادثه درخت کاج مشهد ۳۰ درصد از داخل دچار سوختگی و آسیب دیدگی شد که تلاش می‌کنیم تا فردا عملیات ترمیم و احیای آن را انجام دهیم که از وضعیت فعلی خارج شود.

کد خبر 729261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.