افتتاح پل چهارم بشار یاسوج مرهم موقت بر زخم ترافیک شهر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پل چهارم بشار در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا امروز _ یکشنبه بیست‌ونهم بهمن _ در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: پل چهارم بشار شهر یاسوج به عنوان پروژه‌ای مهم با هدف کاهش بار ترافیکی یاسوج و بهبود وضعیت جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد (ع) در سال ۱۳۹۴ کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: عملیات اجرایی پل چهارم بشار از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ آغاز شد و اکنون پس از حدود نه سال در مراحل پایانی بهره‌برداری قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبار اولیه ساخت این پل بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده بود، گفت: با بهره‌برداری از پل چهارم بشار بخش زیادی از مشکلات ترافیکی شهر یاسوج برطرف می‌شود

وی با تاکید بر ضرورت تسریع در عملیات تکمیل این پل، تصریح کرد: با توجه به تردد زیاد دانش‌آموزان و ترافیک بیش از دو کیلومتری در ورودی و خروجی شهر یاسوج در روزهای پایانی هفته افتتاح پل چهارم بشار بار ترافیکی یاسوج را تا حدود زیادی کاهش خواهد داد.

روستا با اشاره به بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جاده کمربندی یاسوج در روستای چنارستان بویراحمد، خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی این مسیر در دستور کار قرار دارد و باید در کمترین زمان ممکن پل عابر پیاده در این مسیر خطرناک و حادثه‌خیز نصب شود.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده در چندین نقطه از این مسیر سرعت‌کاه ایجاد شد که نیاز است ایمنی این مسیر پرترافیک افزایش پیدا کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر نصب تابلوهای جدید، چراغ راهنما و تغییر معابر و باز و بسته شدن تقاطع‌ها در مسیرهای پرترافیک استان با کارشناسی پلیس راهور تاکید کرد و گفت: با ساخت زیرگذر و روگذر در برخی تقاطع‌های شهر یاسوج، بار ترافیکی این شهر کاهش خواهد یافت.

کد خبر 729243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.