۱۱۰ تن آسفالت در سطح منطقه یک اراک توزیع شد

مدیر منطقه یک شهرداری اراک گفت: از ابتدای بهمن، ۱۱۰ تن آسفالت در سطح منطقه یک به منظور لکه‌گیری معابر توزیع شد.

حسین زندیه وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: ساماندهی پیاده راه‌ها، جداول و آب روها، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر از عمده فعالیت‌های اکیپ‌های اجرایی منطقه، برای آماده‌سازی فضای شهری برای استقبال از بهار و سال جدید است.

وی افزود: در یک ماه گذشته به دلیل کاهش دما و همچنین بارش نزولات آسمانی عمده فعالیت اکیپ‌های اجرایی در بحث ساماندهی پیاده راه‌ها و ترمیم جداول شکسته خلاصه شده بود.

مدیر منطقه یک شهرداری اراک تصریح کرد: به‌رغم کاهش دما و افزایش رطوبت نسبی هوا باز هم اجرای آسفالت معابر و پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان پیرامون لکه‌گیری یا ترمیم معابر متوقف نشد به طوری که از ابتدای بهمن ماه ۱۱۰ تن آسفالت در سطح منطقه یک به منظور لکه‌گیری معابر توزیع شد.

زندیه وکیلی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش نزولات آسمانی پروژه ویژه‌ای در خصوص ترمیم جداول شکسته و بازسازی آنها مورد اجرا قرار گرفت که پیرو آن ۲۳۰ متر جدول گذاری جدید و تعمیر و نصب بیش از ۵۰ عدد پل فلزی انجام شد تا در زمان بارندگی شاهد حداکثر رضایت شهروندان ساکن در منطقه باشیم.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های عمرانی و خدمات شهری منطقه با جدیت در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و آماده سازی فضای شهری ویژه سال جدید، اجرایی و عملیاتی می‌شود.

کد خبر 729217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.