پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری شهرکرد جهت تکمیل شهرک منظریه

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در این رابطه با شهردار شهرکرد به نتیجه رسیدیم که ۲۰۰ میلیارد تومان زمین در اختیار این شهرداری قراردهیم تا زیرساخت‌های را که انجام نشده است، تکمیل کند.

خدایار باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به تحویل شهرک منظریه شهرکرد و الهیه بروجن اظهار کرد: شهرک الهیه بروجن و منظریه شهرکرد از شهرک‌های نوساز محسوب می‌شوند و ایجاد زیرساخت‌های اولیه این شهرک‌ها با راه وشهرسازی است و ۷۰ تا ۸۰ درصد از این زیرساخت‌ها تکمیل شده بود که البته ممکن است حین ساخت یک خسارت‌های هم به آن‌ها وارد شده باشد.

وی ادامه داد: برای تکمیل شهرک منظریه شهرکرد و تحویل آن به شهرداری، نتیجه برآوردها به ۲۰۰ میلیارد تومان رسید و برآورد برای شهرک الهیه بروجن ۹۰ میلیارد تومان شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این رابطه با شهردار شهرکرد به نتیجه رسیدیم که ۲۰۰ میلیارد تومان زمین در اختیار این شهرداری قرار دهیم تا شهرداری زیرساخت‌هایی را که انجام نشده است، تکمیل کند.

وی افزود: ۵۰ میلیارد از ۲۰۰ میلیارد برای شهرداری شهرکرد آزاد شده و با پیشرفت شهرداری در این زمینه راه‌وشهرسازی آماده واگذاری مابقی مقدار است.

خدایار باقری افزود: در خصوص شهرک بروجن هم با شهرداری بروجن یک سری اختلافات وجود داشت که تقریباً حل شده است و به زودی این ۹۰ میلیارد تومان زمین در اختیار شهرداری بروجن قرار می‌گیرد.

کد خبر 729208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.