برف‌روبی بیش از ۵۰۰۰ کیلومتر باند از محورهای کردستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان از برف‌روبی پنج هزار و ۸۵۹ کیلومتر باند از محورهای تحت پوشش استان، طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی راهداری، فرزاد حسنی اظهار کرد: ۲۳۸ نفر از نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۹ دستگاه ماشین‌آلات عملیات برف‌روبی محورهای شریانی و غیرشریانی استان را طی شبانه‌روز گذشته انجام دادند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی پنج هزار و ۸۵۹ کیلومتر باند از محورهای شریانی و غیرشریانی استان برف‌روبی شد، افزود: از این میزان چهار هزار و ۶۸۹ کیلومتر در محور شریانی و مابقی در محورهای غیرشریانی بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان از مصرف یک هزار و ۹۵ تن شن و نمک برای جلوگیری از یخ زدگی و باز نگاه‌داشتن تمامی محورها خبر داد و اضافه کرد: در مدت مذکور ۱۱ مقطع ریزش برداری، در ۱۳ مرتبه صورت گرفت.

حسنی به پیش بینی‌های هواشناسی برای ادامه بارش‌ها اشاره کرد و گفت: رانندگان با رعایت نکات ایمنی، سوخت و تجهیزات کامل و همچنین وسایل گرمایشی اقدام به تردد کنند و قبل از سفر با برقراری تماس با سامانه گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان آگاه شوند.

کد خبر 729206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.