عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ بهمن‌

در این بسته خبری از جابه‌جایی دوچرخه با اتوبوس شهری در یزد تا مشکل نقدینگی قطار شهری کرج کاهش یافت و سیستم نظارت بر خطوط تاکسیرانی تهران هوشمند شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

چینی‌ها فقط در بافت فرسوده سرمایه گذاری می‌کنند

حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در خصوص مباحث مطرح شده ساخت مسکن توسط چینی‌ها در پایتخت گفت: چینی‌ها فقط در بافت فرسوده سرمایه گذاری می‌کنند و موضوع استفاده از کارگر، مهندس، تکنولوژی و کارخانه چینی در ساخت و ساز اصلاً مطرح نیست.

بودجه شهرداری خلخال ۳۰۰ درصد افزایش یافت

ودود محمدی، شهردار خلخال گفت: بودجه تنظیمی امسال شهرداری خلخال در مقایسه با سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

بودجه ۵۳ هزار میلیارد ریالی شهرداری یزد به تصویب شورای شهر رسید

حجت الاسلام سید محمد ناصر حیدری، سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بودجه ۵۳ هزار میلیارد ریالی شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳ با ۲۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل، بعد از بررسی در کمیسیون‌های این شورا مصوب شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ بهمن‌

۱۲ دستگاه خودرو ون به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کهریزک اضافه شد

علی کلهر، شهردار کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: برای بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کهریزک ۱۲ دستگاه خودرو ون برای خدمت رسانی بهتر به مردم این شهر اضافه شد.

جابه‌جایی دوچرخه با اتوبوس شهری در یزد

مهدی فعالی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با تاکید بر ضرورت برای اجرای حمل و نقل ترکیبی به ویژه استفاده از دوچرخه، افزود: برای تسهیل استفاده از دوچرخه در نقاط مختلف شهر، امکان جابجایی دوچرخه با اتوبوس‌های شهری در قالب "رَک" فراهم شده است. ️

سیستم نظارت بر خطوط تاکسیرانی تهران هوشمند شد

شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اجرایی شدن سیستم نظارت بر خطوط این ناوگان به صورت هوشمند خبر داد.

آتش‌سوزی گسترده در بازار سرپوش نیشابور مهار شد

ابوالفضل اسدی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی نیشابور گفت: آتش سوزی گسترده در انبار لوازم خانگی بازار تاریخی سرپوش این شهرستان مهار شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ بهمن‌

مشکل نقدینگی قطار شهری کرج کاهش یافت

مهرداد کیانی، شهردار کرج با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت شهری اعلام کرد: در زمان حاضر مشکل نقدینگی برای ادامه ساخت قطار شهری کرج کاهش یافته است.

موافقت اعضای شورای شهر تبریز با ۹۳ تبصره بودجه ۱۴۰۳

در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز ۹۳ تبصره، ماده واحده های بودجه سال آینده بررسی و با موافقت اکثریت اعضای شورای اسلامی قرار گرفت.

کد خبر 729191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.