برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی با مشارکت سپاه استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی با مشارکت سپاه استان بوشهر خبر داد و گفت: در سال جاری تاکنون، ۱۱ هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه استان به اردوی راهیان نور هشت سال دفاع مقدس اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی موحدی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم بهمن‌_ در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: یکی از دستگاه‌های اجرایی که با همه ظرفیت کنار نظام تعلیم و تربیت استان بوشهر و تعامل بسیار سازنده با آموزش و پرورش استان دارد، سپاه است.

وی از برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی با مشارکت سپاه امام صادق (ع) خبر داد و افزود: در سال جاری تاکنون ۱۱ هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه به اردوی راهیان نور ۸ سال دفاع مقدس اعزام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره‌های شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در سال تحصیلی جاری ۵۸۲ یادواره شهید تحت عنوان لاله‌های روشن در مدارس استان بوشهر برگزار شده است.

موحدی ادامه داد: برگزاری آئین‌های تجلیل و تکریم شهدای گمنام در ۳۵۰ مدرسه با حضور حدود ۷۰ هزار دانش‌آموز از دیگر برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف ۱۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر در این مراسم شرکت کردند که نسبت به سال قبل رشد ۷۰ درصدی داشته و تشکیل کلاس‌های درس آمادگی دفاعی از دیگر مأموریت‌های مشترک آموزش و پرورش و سپاه پاسداران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند گفت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی رأی‌اولی‌های استان بوشهر حدود ۹۵۰۰ نفر هستند که در این راستا برای آشنایی دانش‌آموزان با این عرصه مهم سیاسی اجتماعی همایش‌های رأی اولی‌ها در آموزش و پرورش شهرستان‌های و مناطق هجده‌گانه استان بوشهر در حال برگزاری است.

سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر اظهار کرد: تعامل بین سپاه و آموزش و پرورش استان بوشهر در بهترین سطح ممکن قرار دارد و این ارتباط و تعامل و همکاری در سال‌های اخیر کم‌نظیر است.

وی خدمات آموزش در ابعاد گوناگون را مورد ستایش قرار داد و اضافه کرد: خیال ما از آموزش و پرورش راحت است و می‌دانیم مدیر کل آموزش و پرورش و همکارانش برای تحقق آرمان‌های انقلاب و شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همچنین اجرا برنامه‌های تربیتی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با بیان اینکه دستگاه آموزش و پرورش را مهم و حساس است، افزود: خوشحال هستیم که در رأس این دستگاه مهم و حساس یک فرد بسیجی با تفکر کاملاً فرهنگی و تربیتی قرار دارد.

کد خبر 729119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.