پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه زیباسازی و زیرساختی بولینگ مجتمع گردشگری صفه + فیلم

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات عمرانی، زیباسازی و زیرساختی مجموعه تفریحی و ورزشی بولینگ صفه خبر داد و گفت: این مجموعه تفریحی ورزشی در آستانه نوروز ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به روند اجرای عملیات عمرانی، زیباسازی و زیرساختی مجموعه تفریحی و ورزشی بولینگ صفه اظهار کرد: این مجموعه پس از تأسیس نزدیک به ۱۰ سال، با چالش‌های مختلف محیطی و زیرساختی مواجه شده بود.

وی افزود: با توجه به استقبال ویژه گردشگران مجتمع گردشگری صفه نسبت به مجموعه تفریحی بولینگ، با همراهی ویژه اعضای هیئت مدیره شرکت توسعه سپاهان تصمیم بر آن شد تا با تمرکز بر برگزاری مسابقات ورزشی بین‌المللی و در سطح استانداردهای جهانی نسبت به طراحی و اجرای عملیات محیطی و زیرساختی این مجموعه تفریحی اقدام شود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر با گذشت بیش از یک ماه از اجرای این پروژه، بیش از ۸۰ درصد از مراحل مختلف اجرایی، زیرساختی و عمرانی آن طی شده است و می‌توان با افتتاح آن میزبان مسابقات ورزشی بین‌المللی و گردشگران باشیم.

ساکت گفت: بولینگ صفه سال آینده با طراحی ویژه خود، با چهره جدیدی میزبان گردشگران و همشهریان اصفهانی خواهد بود و مجموعه بازیکده از جمله بخش‌هایی است که در طراحی جدید این مجموعه ورزشی در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان به بازی‌های مجازی می‌توانند با مراجعه به آن اوقات خوشی را برای خود رقم بزنند.

کد خبر 729115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.