بهره‌گیری بلژیک از فناوری برای کاهش مصرف انرژی چراغ‌های خیابانی

بزرگ‌ترین اپراتور شبکه بلژیک با هدف کاهش مصرف انرژی و انتشار کربن‌دی‌اکسید دست به همکاری‌های جدیدی زده است که با ترکیب چراغ‌های LED و فناوری روشنایی هوشمند، به شهرداری‌ها اجازه می‌دهد سیستم‌ها را به‌صورت متمرکز مدیریت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، فلوویوس، شرکت چند ابزاری و بزرگ‌ترین اپراتور شبکه بلژیکی، برای بهبود کارایی روشنایی خیابان‌ها در سراسر شهرهای کشور در حال همکاری با شرکت فناوری آمریکایی ایترون و شرکت هلندی چراغ‌های خیابانی لایت‌ول است. ایترون محصولات و خدماتی را برای مدیریت انرژی و منابع آب ارائه می‌دهد و لایت‌ول متخصص در توسعه نورپردازی LED ابتکاری و پایدار است که بارها و بارها ارزش افزوده کیفی و کاربرپسند خود را ثابت کرده است.

این همکاری با هدف کاهش انتشار کربن‌دی‌اکسید و مصرف انرژی شکل گرفته و در تلاش است تا سال ۲۰۲۸ بیش از یک میلیون چراغ خیابانی بلژیک را با فناوری LED ارتقا دهد. همکاری حاضر با بهبود دید زیرساخت‌های حیاتی روشنایی خیابان‌ها، به کاهش مصرف انرژی ۲۳۰ هزار کیلومتر از خطوط شهری اپراتور شبکه شهرهای بلژیکی کمک می‌کند.

روشنایی عمومی حاصل از این همکاری می‌تواند تا ۴۰ درصد از بودجه انرژی شهرداری را صرفه‌جویی کند و استقرار راه‌حل نرم‌افزاری هوشمند مدیریت مرکزی شهر هوشمند کمک می‌کند تا بلژیک به اهداف صرفه‌جویی در انرژی و کاهش کربن دست پیدا کنند.

بهره‌گیری بلژیک از فناوری برای کاهش مصرف انرژی چراغ‌های خیابانی

روشنایی هوشمند خیابان

چراغ‌های LED لایت‌ول در ترکیب با راه‌حل‌های روشنایی هوشمند ایترون، امکان پیکربندی یکپارچه و از راه دور سیستم را در اختیار فلوویوس قرار می‌دهند. این راه‌حل‌ها شامل کنترل‌های روشنایی خیابان، اتصال هوشمند و نرم‌افزار مدیریت مرکزی آن است که امکان کاهش مصرف انرژی را فراهم می‌آورد و راندمان عملیاتی را فراتر از صرفه‌جویی در انرژی ارائه شده توسط فناوری LED افزایش می‌دهد.

چراغ‌های روشنایی جدید از طریق برنامه نرم‌افزاری شرکت ایترون مدیریت می‌شوند که از جمله مزایای آن شامل مدیریت خودکار دارایی‌ها، برنامه‌ریزی انعطاف‌پذیر، تشخیص سریع خرابی‌ها و ارائه داده‌های اندازه‌گیری با درجه کاربردی است.

فناوری جدید اپراتور شبکه بلژیک را قادر می‌سازد تا کارایی انرژی را در تمام ۳۰۰ شهرداری بلژیک بهبود ببخشد و از طریق پلت‌فرم مدیریت شهر هوشمند جدید، گزینه کاهش نور چراغ‌های خیابانی را برای صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی فعال کند. این برنامه مدیریت فعال چراغ‌های خیابانی هوشمند به‌عنوان نمونه‌ای از چگونگی حفظ یکپارچگی شبکه برق برای آینده عمل خواهد کرد.

بهره‌گیری بلژیک از فناوری برای کاهش مصرف انرژی چراغ‌های خیابانی

کد خبر 729114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.