آخرین وضعیت راه‌های گیلان/ توقف بارش برف در بسیاری از محورهای مواصلاتی استان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: در بسیاری از محورهای مواصلاتی استان، بارش برف متوقف شده است؛ به رانندگان توصیه می‌کنیم برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

غلامعلی نیک‌فهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، در تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: هم‌اکنون حداکثر ارتفاع بارش برف در محورهای اسالم - خلخال و پونل - خلخال ۱۰ سانتیمتر، ماسال - گیلوان ۱۰ سانتیمتر، شوک - ملکوت پنج سانتیمتر، بلوردکان - خصیب دشت پنج سانتیمتر، رودسر - لات محله و جیرنده - ویه سفیدپوش و بارش برف در این محورها متوقف شده است.

وی افزود: هم‌اکنون حداکثر بارش خفیف برف در محورهای سیاهکل - دیلمان پنج سانتیمتر و بره سر - قوشه لانه- کلیشم سفیدپوش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان در خصوص آخرین وضعیت محورهای مرزی استان خاطرنشان کرد: بارش برف در گردنه الماس در محور اسالم- خلخال و زندانه در محور پونل- خلخال متوقف است.

نیک‌فهم اضافه کرد: محور پونل-خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال دلیل بارش برف، احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با بیان اینکه بارش باران و ترافیک در محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است، تصریح کرد: ۵۴۲ راهدار، سر اکیپ و راننده با ۳۹۱ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین با استقرار در ۵۳ راهدارخانه ثابت و سیار استان در حالت آماده‌باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

نیک‌فهم افزود: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

کد خبر 729078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.