رفع تداخل ۷۵ درصد از اراضی کشاورزی کردستان تا پایان سال جاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: پروژه زیربنایی رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان کردستان طی دو سال اخیر آغاز شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری ۷۵ درصد از اراضی استان رفع تداخل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان، پیمان اسکندری امروز _یکشنبه بیست‌نهم بهمن_ در جلسه کمیسیون رفع تداخلات استان، اظهار کرد: در جریان سفرهای شهرستانی که با استاندار کردستان صورت می‌گیرد، به اهمیت موضوع رفع تداخلات به عنوان مطالبه‌ای عمومی رسیده‌ایم.

وی افزود: اجرای این پروژه زیربنایی طی دو سال اخیر یکی از افتخارات مجموعه جهاد کشاورزی محسوب می‌شود که با دقت ویژه همکاران مجموعه در حال انجام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان خاطرنشان کرد: در قالب این پروژه یک میلیون و ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی در این زمان کوتاه تفسیر شده است و با وجود دقت کافی کارشناسان، در راستای پاسخگویی به دغدغه مردم آمادگی کامل داریم.

اسکندری تصریح کرد: رفع تداخلات اراضی شهرستان‌های قروه و دهگلان به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده و در ادامه تمرکز ما بیشتر روی شهرستان‌های سقز، بیجار و دیواندره است، چون بیشترین سطح اراضی را نسبت به شهرستان‌های دیگر دارند.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تا پایان سال جاری هدف‌گذاری تعیین شده، محقق و به ۷۵ درصد برسیم و در سال آینده نیز این پروژه به پایان برسد.

کد خبر 729067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.