دکتر بیماری‌های ناخن در کرج

بیماری‌های ناخن در جامعه ما به دلیل پوشیدن کفش‌های نامناسب و خدمات زیبایی غیراستاندارد بسیار رایج هستند.

از رایج‌ترین بیماری‌ها می‌توان رفتن ناخن پا در گوشت و قارچ ناخن را نام برد که کیفیت زندگی بیمار را به طور چشم‌گیری کاهش می‌دهند. بهترین انتخاب برای درمان بیماری‌های ناخن در کرج، کلینیک ناخن سلامت است.

کلینیک ناخن سلامت

کلینیک ناخن سلامت دارای پزشکان متخصص ناخن، پزشک جراح ناخن و پودولوژیست می‌باشد. تمام تمرکز این مرکز روی بیماری‌های پا و ناخن بوده و از جدیدترین تجهیزات و بهترین متدهای درمانی استفاده می‌کنند. برخی از خدماتی که این کلینیک به شما ارائه می‌دهد عبارتند از:

  • درمان ناخن فرو رفته در گوشت
  • درمان قارچ ناخن
  • درمان ناخن جدا شده از بستر
  • درمان تعریق کف پا
  • عمل ناخن پا
  • درمان میخچه
  • درمان زگیل کف پا
  • درمان ترک کف پا

درمان این بیماری‌ها تنها بخشی از خدماتی است که کلینیک ناخن سلامت به شما ارائه می‌دهد. برخی از کلینیک‌ها فقط روش‌ کشیدن ناخن و یا لیزر را پیش روی شما می‌گذارند و برخی دیگر فقط متد پودولوژی را استفاده می‌کنند، این در صورتی است که پلی‌کلینیک ناخن سلامت به تمامی متدهای درمانی مسلط و مجهز است.

رفتن ناخن پا در گوشت

به روزترین متد درمانی دنیا برای درمان رفتن ناخن پا در گوشت، ارتودنسی ناخن یا به اصطلاح ارتونیل است. کلینیک ناخن سلامت پس از پایان دوره‌ی مصرف آنتی بیوتیک که برای کاهش عفونت ناخن شما تجویز ‌می‌شود، از روش ارتوندسی ناخن استفاده ‌می‌کند. ارتونیل سیم‌های ظریفی هستند که بر روی صفحه ناخن نصب شده و فرم ناخن شما را اصلاح می‌کنند. ماهیت ارتودنسی ناخن مانند ارتودنسی دندان بوده و کاملا بدون درد می‌باشد؛ ظاهر ناخن شما پس از درمان کاملا نرمال و زیبا می‌شود و شما نقاهت پس از درمان نخواهید داشت.

درمان قارچ ناخن

بیماری قارچ ناخن بسیار رایج می‌باشد که بیشتر به دلیل رطوبت بیش از حد پا و یا مراجعه به مراکز زیبایی غیر معتبر صورت می‌گیرد. ناخن مبتلا به قارچ به رنگ زرد، سفید، سبز و یا قهوه‌ای تغییر رنگ پیدا می‌کند و بسته به نوع قارچ باعث رفتن ناحن در گوشت، جدا شدن ناخن از بستر و بوی نامطبوع می‌شود. در صورت عدم مراجعه برای درمان قارچ ناخن این بیماری به بقیه انگشتان و ناخن‌ها سرایت می‌کند.

درمان قارچ ناخن در کلینیک ناخن سلامت

پزشک متخصص با برداشتن بافت آلوده از ناخن که تغییر رنگ داده یا از بستر جدا شده کمک زیادی به روند بهبودی و تاثیرپذیری داروهای تجویز شده در آن ناحیه می‌کند. برداشتن بافت آلوده فقط با تجهیزات پزشکی و توسط متخصص پا صورت می‌گیرید و هیچ‌گونه درد و نقاحتی ندارد. انجام این فرآیند توسط فرد غیر متخصص آسیب جبران ناپذیری به بستر ناخن همراه خواهد داشت.

عمل ناخن پا

در صورت پاسخگو نبودن روش‌های درمانی پودولوژی و مدیکال از جمله ارتودنسی ناخن، دکتر متخصص ناخن برای شما یکی از روش‌های کشیدن ناخن، جراحی ناخن از کناره و یا لیزر ناخن را نسبت به شدت بیماری استفاده می‌کند. کشیدن ناخن یک عمل سرپایی می‌باشد که با بی‌حسی کامل همراه است. طی عمل کشیدن ناخن، ناخن به طور کامل از روی بستر برداشته می‌شود. لازم به ذکر است که تبحر پزشک درمانگر در این عمل برای نتیجه‌گیری بهتر بسیار تاثیرگذار است.

دکتر ناخن در کرج کجاست و چگونه می‌توانم وقت بگیرم؟

جهت گرفتن مشاوره‌ی رایگان از کلینیک درمان ناخن عکس ناخن خود را به شماره‌ی09352250195 در پیام‌رسان‌های واتس‌اپ، تلگرام، روبیکا، بله، ایتا و سروش ارسال کنید.

شماره تماس: 02126246144 - 09352250195

آدرس ‌وب‌سایت: www.health-nail.com

کد خبر 729058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.