خرید خودروهای همراه مکانیک نقدی و قسطی

با وضعیت فعلی رشد تورم، خرید اقساطی خودرو یا هر کالایی که سرمایه اولیه برای خرید نقدی آن را نداریم به‌صرفه است. 

در ایران، ماشین کالایی سرمایه‌ای است که می‌تواند سرمایه شما را با رشد تورم هماهنگ کند و گاهی اوقات سرعت رشد قیمت آن به‌حدی است که خرید اقساطی خودروی کارکرده هم منجربه سوددهی می‌شود.

البته این هدف به شرطی محقق می‌شود که خودروی صفر و کارکرده را از جایی بخرید که از وضعیت فنی و بدنه آن مطمئن باشید و سود آن منطقی باشد. خودروهای همراه مکانیک به‌واسطه اینکه همگی کارشناسی شده‌اند، از سالم‌ترین خودروهای موجود در بازار هستند که خرید آن‌ها سرمایه شما را به خطر نمی‌اندازد و در انتهای دوره بازپرداخت، قیمت تمام شده این خودروها از قیمت بازار در آن زمان کمتر خواهد بود. در ادامه با تمامی مزایای خرید خودروهای نمایشگاه همراه مکانیک آشنا می‌شوید که در سایت تجارت نیوز هم به آن پرداخته شده است.

در نمایشگاه همراه‌مکانیک خودروی کارشناسی‌نشده وجود ندارد

خودروهای همراه مکانیک پیش‌از آگهی‌شدن، آزمون‌های سفت و سختی را می‌گذرانند و با استانداردهای سطح بالا کارشناسی می‌شوند. به همین دلیل بعید است در نمایشگاه همراه مکانیک خودرویی را پیدا کنید که وضعیت آن با گزارش کارشناسی مطابقت نداشته باشد. این گزارش کارشناسی با ذکر تمامی جزئیات در تمامی آگهی‌های نمایشگاه همراه مکانیک موجود و در دسترس است و با یک نگاه می‌توانید از وضعیت فنی و بدنه خودروی موردنظر خود اطمینان حاصل کنید.

شاید تصور کنید که کارشناسی برای خودروهای صفر موضوعیت ندارد؛ اما بد نیست بدانید که بر اساس گزارش سرویس کارشناسی خودرو همراه مکانیک، تا 20 درصد خودروهای صفر هم ایراد فنی و بدنه دارند و هر خودروی صفری تمیز و سالم نیست!

همراه مکانیک برای این که ادعای انطباق تمامی خودروها با گزارش کارشناسی را ثابت کند، به شما ضمانت 7 روزه تا سقف 850 میلیون تومان هم می‌دهد.

خرید خودروهای همراه مکانیک نقدی و قسطی

خودروهای همراه مکانیک؛ تمیزترین و سرحال‌ترین خودروهای بازار

در بخش قبل از استانداردهای سخت‌گیرانه برای کارشناسی خودروهای همراه مکانیک گفتیم و شاید برایتان این سؤال پیش آمده باشد که منظورمان دقیقاً از سخت‌گیری چیست. در نمایشگاه همراه مکانیک عمر هیچ خودرویی بالاتر از 10 سال نیست و خودروهایی که ایراد فنی یا بدنه شاخص داشته باشند در این نمایشگاه آگهی نمی‌شوند. به‌همین دلیل در این نمایشگاه خبری از خودروهای چپی، بدنه تعویض و... نیست.

برای تشخیص ایرادات فنی هم کارشناسان باتجربه همراه مکانیک از تکنولوژی‌های روز استفاده می‌کنند و حتی ممکن است کار خودرو به رفتن روی چال هم بکشد.

تعیین قیمت خودروهای همراه مکانیک قاعده و قانون دارد

کیلومتر درج شده در آگهی خودروهای همراه مکانیک واقعی است و قیمت خودروها با توجه به گزارش کارشناسی، قیمت روز و معاملات واقعی بازار تعیین می‌شود. به‌همین دلیل در نمایشگاه همراه مکانیک قیمت‌های عجیب و دلخواه وجود ندارد و به هر خودرویی عنوان «در حد»، «صفر خشک» و... اطلاق نمی‌شود.

با کمتر از 3 بازدید صاحب خودرو می‌شوید

یکی از معایب خرید خودرو از طریق بازارهای هفتگی، اپلیکیشن‌های درج آگهی و... این است که هیچ تضمینی در مورد سلامت خودرو وجود ندارد و برای پیداکردن خودروی سالم و مورد پسندتان، باید زمان زیادی بگذارید. به این اتلاف وقت باید هزینه رفت‌وآمد و کارشناسی خودرو را هم اضافه کنید و اگر بخواهید هربار هزینه کارشناسی بدهید، متوجه می‌شوید که خرید خودرو به این روش‌ها اصلاً به ریسک و هزینه‌اش نمی‌ارزد.

کارشناسی شدن خودروهای همراه مکانیک باعث می‌شود که با کمترین میزان بازدید ممکن صاحب خودرو شوید و از طرف دیگر در هر بازدید مجبور نیستید برای کارشناسی خودرو هزینه کنید. علاوه‌بر این خیالتان راحت است که با فروشنده واقعی طرف هستید و خبری از دلالی، کلاهبرداری و... نیست.

خیالتان از امنیت معامله راحت است

کارشناسان همراه مکانیک در تمامی مراحل خرید خودرو همراه شما هستند تا خیالشان از بابت امنیت معامله و طی شدن مراحل قانونی نقل‌وانتقال خودرو راحت شود. به همین خاطر کارشناسی خودروهای همراه مکانیک شامل بررسی اسناد خودرو و هویت مالک هم می‌شود و بعد از خرید خودرو با دردسرهایی مثل سند نزدن، مشکلات فروش وکالتی و... روبرو نمی‌شوید.

می‌توانید خودروی صفر، کارکرده، داخلی و خارجی را اقساطی بخرید

همان‌طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم؛ فروش اقساطی خودرو در شرایط عدم ثبات اقتصادی و رشد تورم، مزایای بسیاری برای خریداران به همراه دارد. خرید اقساطی خودرو می‌تواند برای کسانی‌که پس‌انداز کافی برای خرید ماشین را ندارند و امکان دریافت وام خودرو از بانک‌ها و موسسات مالی برایشان میسر نیست، گزینه‌ای بسیار جذاب باشد.

همراه مکانیک از معدود پلتفرم‌هایی است که امکان خرید اقساطی انواع و اقسام خودروهای صفر، کارکرده، داخلی و خارجی از آن وجود دارد و این موضوع دست شما را در انتخاب خودروی موردنظرتان باز می‌گذارد. همچنین می‌توانید خودرویی که خودتان پیدا کرده‌اید را هم از همراه مکانیک قسطی بخرید؛ البته به این شرط که با استانداردهای کارشناسی خودرو همراه مکانیک هماهنگ باشد.

در خرید اقساطی هم سود می‌کنید

همراه مکانیک در طرح‌های فروش اقساطی خود با شرکت‌های لیزینگ معتبری همکاری می‌کند که می‌توانید استعلام مجوز آن‌ها را از سایت بانک مرکزی بگیرید. به‌همین دلیل سود دریافت شده در این طرح‌ها همان سود مصوب بانک مرکزی است. با توجه به شیب صعودی قیمت خودرو در حال حاضر، پرداخت این سود به نفع شما تمام می‌شود؛ چون قیمت تمام شده خودرو از قیمت روز آن در زمان اتمام بازپرداخت کمتر خواهد بود.

همچنین می‌توانید تعداد اقساط خودرو را بین 6 تا 36 ماه تعیین کنید و بین واریز پیش پرداخت و اولین قسط هم تنفس 2 تا 3 ماهه خواهید داشت. ضمن این که برای خرید قسطی برخی از خودروها به ارائه ضامن هم نیازی ندارید.

برای مشاهده خودروهای نمایشگاه همراه مکانیک و اطلاع از شرایط خرید نقد و اقساط، اینجا کلیک کنید.

کد خبر 729046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.