خلاصه بازی بارسلونا و سلتاویگو + فیلم

تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست‌وپنجم لالیگای اسپانیا دو بر یک از سد سلتاویگو گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته_شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ از ساعت ۲۱:۰۰ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لالیگا میهمان سلتاویگو بود و با نتیجه دو بر یک در بر برابر این تیم رده هفدهمی به پیروزی رسید.

لواندوفسکی روی پاس زیبا و فرصت‌طلبی یامال روی خط محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت مهارنشدنی پای راست دروازه حریف را باز کرد و تیمش را با گل برتری به رختکن فرستاد. ۹۰ ثانیه بعد از شروع نیمه دوم روی غافلگیری مدافعان بارسا و حرکت زیبای مهاجمان ستا، پاس خیره‌کننده پشت پای یورگن لارسن به اسکار مینگزا رسید و او هم پاس خوبی را برای ستاره تیم، آسپاس، در قوس پشت محوطه جریمه مهیا کرد و این ستاره هم موفق شد با یک شوت زیبا گل تساوی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۴+۹۰ مدافع سلتا روی یک حرکت عجیب و بازی خطرناک روی یامالا مرتکب خطا شد و پنالتی واضحی به سود بارسا اعلام شد که لواندوفسکی پشت این ضربه قرار گرفت و آن را با مهار دروازه‌بان سلتا از دست داد. بعد از بررسی صحنه در VAR مشخص شد که دروازه‌بان حرکت رو به جلو داشته است و در میان اعتراض تماشاگران و کادر فنی سلتا ضربه تکرار شد. این بار لوا اشتباه نکرد و با ضربه دقیق پای راست به گوشه راست و پایین دروازه گل پیروزی‌بخش تیمش را زد.

خلاصه‌بازی سلتاویگو و بارسلونا

کد خبر 728987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.