۲۳ کارگاه اشتغال آفرینی در چهارمحال‌وبختیاری وجود دارد

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: تاکنون ۲۳ کارگاه در زمینه های قالی بافی، خیاطی، گلدوزی، جوراب بافی و نانوایی در راستای اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی راه اندازی شده و هر کارگاه با حدود ۸ تا ۱۰ نفر اشتغالزایی به صورت مستقیم در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ هوشنگ فولادی در آئین افتتاح واحد تولیدی چم چنگ اظهار کرد: به مناسبت روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی، توسط مجموعه بسیج سازندگی سپاه استان، شاهد افتتاح مجموعه تولیدی برند "چم چنگ" در شهرک صنعتی شهرکرد هستیم.

وی افزود: این کارگاه از مجموعه کارگاه‌های تولیدی فاز چهارم است که با حمایت مجموعه بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده و در این فاز جدید ۱۵ نفر مستقیم و ۲۵ نفر غیرمستقیم مشغول خدمت می‌شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: تاکنون ۲۳ کارگاه در زمینه‌های قالیبافی، خیاطی، گلدوزی، جوراب‌بافی و نانوایی در راستای اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی راه اندازی شده و هر کارگاه با حدود ۸ تا ۱۰ نفر اشتغالزایی به صورت مستقیم در حال فعالیت هستند.

فولادی ادامه داد: واحد تولیدی با حمایت‌های قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: برخی از کارگاه‌ها با مشکل سرمایه در گردش یا تسهیلات مواجه بودند، که از محل تسهیلات اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی مورد حمایت قرار گرفتند و با حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر اشتغال مستقیم راه اندازی شدند.

منبع: ایرنا

کد خبر 728981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.