سیستان و بلوچستان در زمینه تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی هیچ مشکلی ندارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در زمینه تأمین اعتبارات عمرانی استان با هیچ گونه مشکلی روبرو نیستیم، بنابراین باید به سرعت پروژه‌های زیرساختی استان توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در نشست شورای اداری شهرستان خاش اظهار کرد: یکی از شروط موفقیت در کارها این است که مسئولان با حضور در میدان و با جدیت پیگیر کارها باشند.

وی ادامه داد: مسئولان وظایفی دارند که باید نسبت به آنها عملکرد خوبی داشته و با حضور در بین مردم، به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: مدیریت، برنامه‌ریزی و دقت در انجام کار و هدایت کارمندان بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و پیشبرد اهداف مورد نظر است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به افکار عمومی گفت: حضور آحاد مردم در عرصه‌های مختلف اقتصادی، تولیدی، فرهنگی و غیره حائز اهمیت است.

کرمی اذعان کرد: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های عظیمی در حوزه تجارت، به ویژه ارتباط با کشورهای مختلف جهان از طریق مرزها دارد.

وی تصریح کرد: معادن بی‌نظیر استان سیستان و بلوچستان و آغاز ساخت چندین کارخانه معدنی نیز از ظرفیت‌های خاص این استان است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر مواهب الهی موجود در استان، به وجود ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در زمینه کشاورزی، دامداری، شیلات، طیور، اقتصاد دریا و سواحل بی‌نظیر اشاره کرد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از باطله‌های معدنی بیان کرد: استان دارای ظرفیت‌های عظیمی است که با تلاش مسئولان از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه آن بهره‌مند خواهیم شد.

کرمی با اشاره به ظرفیت‌های معادن دارویی استان تاکید کرد: ظرفیت داروسازی استان برای ساخت کارخانه‌های داروسازی بی‌نظیر است.

وی گفت: ایجاد پارک علم و فناوری سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یک کار بسیار با ارزش است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: افزایش ظرفیت تولید طیور، سیمان و محصولاتی که مواد اولیه آن در استان وجود دارد و امکانات صادرات آن محیاست باید با جذب سرمایه‌گذاران و گسترش شرکت‌های دانش بنیان انجام شود.

وی با تاکید بر توسعه فرهنگ کار در استان گفت: مسئولان با قشر جوان به عنوان یک ظرفیت بزرگ ارتباط داشته باشند و در راهبری آن‌ها نقش ایفا کنند.

کرمی بیان کرد: همه در زمینه حفظ انسجام و وحدتی که در استان وجود دارد و عامل توسعه و پیشرفت استان نیز است، تلاش کنند.

وی با اشاره به آسیب‌های ناشی از اختلاف بین مسئولان خاطرنشان کرد: مسئولیت، فرصتی است که خداوند برای خدمت به مردم عطا کرده و تنها عمل صالح ماندگار است.

کد خبر 728961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.