فرهنگ رزمندگی و ایثار در جامعه تبیین شود

شهردار همدان گفت: فرهنگ رزمندگی دستاورد مجاهدت‌ها و فداکاری و ایثار جانبازان است و باید در جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سید مسعود حسینی امروز _شنبه، بیست‌وهشتم بهمن‌_ در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به جایگاه والای جانبازان اظهار کرد: جانبازان دین زیادی بر گردن ملت ایران دارند و امید می‌رود بتوانیم قدردان خدمات آن‌ها باشیم.

وی افزود: فارغ از هر نوع گرایش سیاسی که به آن پایبندیم، یک اصل مهم و ارزشمند فرهنگ رزمندگی است که شهدا و جانبازان گرانقدر با جان فشانی و ایثارگری آن را خلق کردند.

شهردار همدان ادامه داد: شهدا و جانبازان با عمل به اعتقادات و باورهای دین اسلام برای امنیت کشور از جان گذشتند و فرهنگ ایثار و رزمندگی را در جامعه ترویج دادند.

حسینی با اشاره به اینکه جانبازان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس آرمان‌های بزرگی را خلق کرده‌اند، اضافه کرد: جانبازان از جایگاه والایی برخوردار هستند، زیرا دشواری‌ها و مشکلاتی زیادی را تحمل کردند و انتشار خاطرات آن‌ها موجب ترویج فرهنگ نوع‌دوستی در بین نسل جوان می‌شود.

جانبازان انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه شهدای کربلا هستند

علی‌اکبر نظری، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) برای اعتلای دین خدا و اسلام و پیروی از ولایت به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه جانبازان انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه شهدای کربلا هستند، افزود: پایبندی بر ولایتمداری و وفاداری از ویژگی‌های بارز جانبازان است، زیرا همه وجود خود را برای حفظ ارزش‌های دین و امنیت کشور در طبق اخلاص گذاشتند.

کد خبر 728954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.