مراکز صرف غذا برای مسافران نوروزی در ایام ماه رمضان تحویل مناطق داده می‌شود

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: حوزه خدمات شهری شهرداری این کلان‌شهر مراکز صرف غذا برای مسافران نوروزی در ایام ماه رمضان را تحویل مناطق پانزده‌گانه می‌دهد و نگهداری این مراکز را بر عهده آن‌ها قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در جلسه ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با حضور معاونان خدمات شهری مناطق پانزده‌گانه اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۳ تمام مناطق پانزده‌گانه شهرداری به‌ویژه منطقه ۷ درگیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری شهرداری این کلان‌شهر مراکز صرف غذا برای مسافران نوروزی در ایام ماه رمضان را تحویل مناطق پانزده‌گانه داده و نگهداری این مراکز را بر عهده آن‌ها قرار می‌دهد.

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه مراکز صرف غذای نوروز ۱۴۰۳ بدون هیچ مشکلی احداث خواهد شد، گفت: تمام نقاط مراکز صرف غذا در نرم‌افزار «اصفهان من» مشخص خواهد شد.

طرح «محله من، محله زندگی» حق محله‌های شهر را ادا می‌کند

مهدی سلطان‌آقایی، مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های شهرداری پرداختن به محلات و نگاه ویژه به محلات بود، طرحی با عنوان «محله من، محله زندگی» در منطقه ۷ اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ماهانه یکی از محلات را مشخص کردیم و در یک روز مشخص تمام معاونت‌ها و اداره‌های منطقه اقدام به رفع مشکلات آن محله می‌کنند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اولین تجربه اجرای این طرح در محله فروردین بود که اقداماتی خوبی در آن انجام شد، تاکید کرد: اقداماتی از جمله فعالیت‌های عمرانی، لکه‌گیری، نصب جدول، شست‌وشو و نصب المان‌های ترافیکی در این محله انجام شد که هزینه زیادی هم به همراه نداشت.

سلطان‌آقایی گفت: محله دوم این طرح سوم اسفند سال جاری در محله شهرک کاوه اجرا می‌شود و تمام مسئولان شهری می‌توانند از این فرایند بازدید و الگوگیری کنند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به محلات حق شهروندان است، ادامه داد: با اجرای این طرح در طول یک سال به تمام محلات منطقه رسیدگی می‌شود که امیدواریم تا شاهد اجرای آن در دیگر مناطق شهر باشیم.

کد خبر 728949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.