۹۱۱ مددجوی کردستانی مستمری بگیر تامین اجتماعی شدند

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفـت: با کمک این نهاد تاکنون ۹۱۱ نفر از مددجویان تحت حمایت مستمری بگیر تامین اجتماعی شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا طوسی امروز _شنبه، بیست‌وهشتم بهمن_ در دیدار با مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان کردستان اظهار کرد: یکی از خدمات این نهاد پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان تحت حمایت است که کمیته امداد کردستان هم‌اکنون حق بیمه یک هزار و ۶۲۰ نفر از مددجویان را به صورت ماهیانه پرداخت می‌کند.

وی افزود: توسط این نهاد طی ۱۱ ماهه امسال بیش از ۹ میلیارد تومان برای حق بیمه تأمین اجتماعی این افراد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان تصریح کرد: این افراد شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغالی هستند که در سنوات قبلی سهمیه پرداخت بیمه آن‌ها را داشته‌ایم.

طوسی اضافه کرد: از ابتدای اجرای طرح بیمه اجتماعی مددجویان تاکنون ۹۱۱ مددجو بازنشسته شده و هم‌اکنون مستمری بگیر تأمین اجتماعی هستند و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه جدید با سازمان تأمین اجتماعی سهمیه پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی ۳۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار به این نهاد داده می‌شود.

کد خبر 728940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.