لزوم ایجاد واحد سرمایه‌گذاری در شهرداری گرگان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه در حال حاضر در تامین حداقل زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار مشکل داریم، گفت: باید مدیریت واحد سرمایه‌گذاری داشته باشیم که پیگیری این موضوع به صورت جدی به یک گفتمان مشترک نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلستان، عیسی مهری امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر در تأمین حداقل زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار مشکل داریم.

وی افزود: زمان سرمایه‌گذاری بسیار مهم است، زیرا سبب ایجاد اطمینان و اعتماد در سرمایه‌گذاری می‌شود، بنابراین باید به جذب سرمایه‌گذار توجه ویژه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خواستار تشکیل مدیریت واحد سرمایه‌گذاری در شهرداری گرگان شد و ادامه داد: پیگیری این موضوع به‌صورت جدی به یک گفتمان مشترک نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان تاکنون در جذب سرمایه‌گذار موفق نبوده است، اضافه کرد: با این حال آمادگی کامل برای حمایت از این موضوع وجود دارد.

مهری برگزاری نشست و همایش‌های تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری را مهم ارزیابی کرد و گفت: با این اقدامات می‌توان به یک گفتمان علمی و تخصصی برای توسعه شهر رسید.

وی خاطرنشان کرد: با وجود گذشت نزدیک به سه دهه از تفکیک استان مازندران از گلستان، این استان هنوز در جذب سرمایه‌گذار مشکل دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: برای جذب و پایداری حضور سرمایه‌گذار در استان گلستان و شهر گرگان باید اقدامات جدی و تأثیرگذاری انجام دهیم.

وی اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های بالقوه گلستان برای کسب درآمد و افزایش سرانه اقتصادی در راستای جذب سرمایه‌گذار، بهره برد تا بتوان به درآمد دلاری رسید.

مهری با بیان اینکه مدیران دولتی درگیر عدد و رقم هستند، خاطرنشان کرد: مسئولان دولتی باید روند بوروکراسی اداری را کوتاه و زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنند.

کد خبر 728881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.