مشارکت بالا در انتخابات باعث افزایش قدرت چانه‌زنی مسئولان در مجامع بین‌المللی می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات در تثبیت امنیت ملی و تولید قدرت بسیار تاثیرگذار خواهد بود و به ارتقای جایگاه کشور در سطح بین‌المللی و افزایش قدرت چانه‌زنی مسئولان در مراودات و تعاملات با کشورهای خارجی بسیار تاثیر خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام طه توکلی امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در نشست با اصحاب رسانه استان کردستان اظهار کرد: در حال حاضر حضور حداکثری در انتخابات مهم‌ترین مسئله بوده و نقش تأثیرگذار خواص به‌ویژه اصحاب رسانه در ارسال پیام و اطلاع‌رسانی غیرقابل انکار است.

وی افزود: رسانه مؤثرترین ابزار ارتباطی میان مردم، گروه‌های مختلف جامعه و مسئولان است و این ظرفیت جایگاه خاص خود را در بین مردم دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر اینکه مجموعه سپاه و بسیج در بحث تأیید صلاحیت‌ها دخل و تصرفی نداشته است، ادامه داد: معتقدیم مجلس قوی باعث می‌شود بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها در آینده حل شود.

حجت‌الاسلام توکلی اضافه کرد: اهمیت جایگاه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به مراتب مهم‌تر از نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده، چون حیطه مسئولیت آن‌ها خطیرتر است.

وی تصریح کرد: مجموعه سپاه با اقشار مختلف و زیرمجموعه‌های خود در فضای مجازی بر روی مسائلی همچون مشارکت در انتخابات و جهاد تبیین تمرکز کرده و در این راستا اقداماتی را در حال انجام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در انتخابات پیش‌رو، راهبرد اصلی جمهوری اسلامی ایران، جهاد مشارکت آفرینی برای حضور پرشور مردم است، اما راهبرد دشمنان کاهش مشارکت برای افزایش فشار بر این کشور است.

حجت‌الاسلام توکلی افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات در تثبیت امنیت ملی و تولید قدرت بسیار تأثیرگذار خواهد بود و به ارتقای جایگاه کشور در سطح بین‌المللی و افزایش قدرت چانه‌زنی مسئولان در مراودات و تعاملات با کشورهای خارجی بسیار تأثیر خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات برنامه‌هایی را دارند چون از جمله اهداف آن‌ها تضعیف نظام جمهوری اسلامی و کاهش اقتدار ملی است، اما به لطف خدا این بار نیز شکست خواهد خورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تاکید کرد: مشارکت بالا در اعتماد و امیدآفرینی به نظام تأثیرگذار است و امیدواریم که این بار نیز شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش‌رو باشیم.

کد خبر 728867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.