برف‌روبی معابر شهر همدان با ۷۰۰ نیرو و ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: عملیات برف‌روبی و پاک‌سازی معابر شهر توسط ۷۰۰ نیرو و با استفاده از ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات تا پاک‌سازی کامل ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مرتضی رضایی امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، لایروبی رودخانه‌ها، نهرها و جوی‌ها توسط نیروهای خدمات‌رسان شهرداری انجام شد تا آب‌گرفتگی معابر به وجود نیاید.

وی افزود: پاک‌سازی مسیر نهرها و رودخانه‌ها نیز به‌خوبی انجام شده است و کار نظارت بر دریچه‌ها و نقاط حساس شهر به صورت مستمر انجام می‌شود تا در صورت آب‌گرفتگی در اسرع وقت انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان ادامه داد: اکیپ فوریت‌های خدمات شهری سیار مجهز به دستگاه‌های کف‌کش و سایر تجهیزات مورد نیاز است تا مواردی که به ۱۳۷ گزارش می‌شود و این سامانه به اکیپ‌ها اعلام می‌کند را سریع رفع کنند.

رضایی ادامه داد: با توجه به اینکه از بعدازظهر جمعه، بیست‌وهفتم بهمن‌، بارش باران به برف تبدیل شد، طی دو مرحله عملیات برف‌روبی و پاک‌سازی معابر شهر توسط ۷۰۰ نیرو و با استفاده از ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات از جمله گریدر، تیغه‌های برف‌روبی و نمک‌پاش انجام شد و تا پاک‌سازی کامل ادامه دارد.

کد خبر 728863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.