حال دانش‌آموز یاسوجی گرفتار شده در سیلاب مساعد است

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از مساعد بودن حال دانش‌آموز گرفتار شده در سیلاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، کورش دلشاد امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات نجات دانش‌آموز گرفتار شده در سیلاب اظهار کرد: این دانش‌آموز مدرسه فرهنگیان یاسوج، جلوی مدرسه بود که به‌دلیل بارش‌های شدید و طغیان آب‌های سطحی منطقه چشمه نباتی، گرفتار سیلاب شد.

وی افزود: طی سرکشی و بازدیدی که از این دانش‌آموز در بیمارستان شهید جلیل یاسوج داشتیم وضعیت عمومی وی مطلوب بوده و هم‌اکنون بستری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در خصوص چرایی تعطیل نشدن مدارس شهرستان بویراحمد با وجود سیلابی بودن و شدت بارش‌ها گفت: تصمیم‌گیرنده در خصوص تعطیلی یا فعال بودن مدارس در چنین مواقعی ستاد مدیریت بحران است و ما تصمیم‌گیرنده نبوده‌ایم.

به گفته محمدامین نیکویی نژاد، سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد، ساعت ۷:۴۰ امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ طی تماس با مرکز پیام اورژانس این مورد در منطقه جلوی اداره ارشاد استان و شورای اسلامی شهر یاسوج به ما گزارش شد که بلافاصله نیروهای اورژانس در محل حاضر شدند و نسبت به انتقال این دانش‌آموز ۱۳ ساله مدرسه فرهنگیان یاسوج به بیمارستان شهید جلیل یاسوج اقدام کردند.

وی افزود: یک پاکبان شهرداری که در حال پاک‌سازی و رفع مسدودی جوی آب بوده است، متوجه این دانش‌آموز در جوی شده و او را نجات داده است و سپس طی تماس با اورژانس، نیروهای اورژانس پس از اقدامات اولیه این دانش‌آموز را به مراکز درمانی انتقال دادند.

کد خبر 728857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.