لزوم هدف‌گذاری برای رونق ۱۰ درصدی‌ گردشگری استان اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: افزایش ۱۰ درصدی گردشگری در این استان یکی از اهداف است که در این راستا نیاز به برنامه داریم و کمیته‌های ستاد خدمات سفر باید با توجه به این مورد پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهران زینلیان امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در هفتمین جلسه ستاد خدمات سفر استان اصفهان اظهار کرد: سال جاری چند جلسه با متولیان گردشگری برگزار شد و کمیته‌ها باید برنامه کتبی خود را ارائه کنند.

وی افزود: این اقدامات در رضایتمندی شهروندان مؤثر است و با ارائه برنامه‌ها به کمیته‌ها کمک می‌شود تا کمبودها را جبران کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد: ارزیابی عملکرد اهمیت زیادی دارد و در صورتی که پایین بیاید، آن را در تخصیص میزان بودجه در نظر می‌گیریم، چرا که گردشگری برای ما مهم است.

زینلیان ادامه داد: افزایش ۱۰ درصدی گردشگری در این استان یکی از اهداف است که در این راستا نیاز به برنامه داریم و کمیته‌های ستاد خدمات سفر باید با توجه به این مورد پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه گردشگری به‌عنوان شتاب‌دهنده اقتصاد استان است، تصریح کرد: گردشگری می‌تواند جبران بسیاری از مسائل اصفهان، همچون آلودگی هوا و کمبود آب را کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه باید در راستای ارتقای صنعت گردشگری کمک کنیم و بسترسازی انجام شود، ادامه داد: در این حوزه باید سرمایه‌گذاری انجام شود؛ البته در استان اصفهان چند شرکت دانش‌بنیان در این حوزه فعال است و کارهای ویژه‌ای انجام شده که در دنیا نمونه است.

زینلیان خاطرنشان کرد: تقارن نوروز و ماه رمضان نیاز به برنامه مدون دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 728827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.