تسریع عملیات اجرایی پروژه شهرک جوانان در راستای ساماندهی حاشیه‌نشینی در تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز بر تسریع عملیات اجرایی پروژه‌ یک‌ هزار و ۲۰۰ واحدی شهرک جوانان در راستای ساماندهی حاشیه‌نشینی تاکید کرد.

سامان احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه پروژه ساخت مسکن ارزان‌قیمت در دستور فعالیت‌های عمرانی شهرداری قرار گرفته است، اظهار کرد: پروژه مسکن جوانان با بررسی تمامی جوانب طراحی وارد فاز اجرایی شده است و تا کنون بیش از ۵۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری معابر سایت اصلی در این پروژه اجرا شده است.

وی با تأکید بر تسریع عملیات اجرایی پروژه یک‌هزار و ۲۰۰ واحدی شهرک جوانان در راستای ساماندهی حاشیه‌نشینی توسط شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان افزود: تأمین زیرساخت‌ها و ارائه خدمات شهری برای شهروندان یکی از اولویت‌های ما در اجرای پروژه‌های عمرانی است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خاطرنشان کرد: علاوه‌بر پروژه مسکن شهرک جوانان پروژه قرارگاه مسکن نیز در بودجه سال آتی جهت اجرای پروژه‌های متعدد در راستای احداث مسکن ارزان‌قیمت برای شهروندان به‌ویژه ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفته است.

احمدزاده در خصوص عملیات اجرایی پروژه شهرک جوانان گفت: تاکنون بیش از ۵۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری معابر سایت اصلی و همچنین پی‌کنی شش بلوک مسکونی، اجرای سنگ لاشه بلوک مسکونی و آرماتوربندی، قالب‌بندی و بتن‌ریزی فونداسیون اولین بلوک مسکونی در این پروژه انجام شده است.

کد خبر 728825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.