تحقق ۱۰۶ درصدی اعتبارات عمرانی سفر نخست رئیس‌جمهور به استان سمنان

استاندار سمنان گفت: از محل اجرای مصوبات دور نخست سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان تاکنون بالغ بر ۱۰۶ درصد اعتبارت عمرانی محقق شده و اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ در آئین افتتاح هم‌زمان و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود اظهار کرد: از محل اجرای مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان تاکنون بالغ بر ۱۰۶ درصد اعتبارت عمرانی محقق شده و اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: با اقدامات و تمهیدات صورت گرفته در دولت سیزدهم، استان سمنان در حوزه‌های کاهش نرخ بیکاری، رونق تولید، کاهش تورم، اجرای طرح نهضت ملی مسکن، افزایش فرآوری معادن، احیای واحدهای راکد و توجه به عفاف و حجاب، توانست رتبه‌های برتر و شاخص کشوری را به خود اختصاص دهد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: به‌منظور پیشبرد اهداف دولت سیزدهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شاهرود، بالغ بر ۵۰۰ هکتار زمین تأمین و برای اجرای واحدهای مسکونی تحویل داده شد و در حوزه بنیاد مسکن نیز اقدامات با احداث ۹۹۵ واحد مسکونی روستایی در حال پیشرفت است.

هاشمی تصریح کرد: در دولت سیزدهم و برای شهرستان شاهرود، بالغ بر ۱۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۶۱۱ میلیارد تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) در حوزه راه‌سازی و مسکن، انعقاد قرارداد شده است.

وی ادامه داد: ۸۱۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل سفر دور نخست رئیس‌جمهور به استان برای پروژه‌های شهرستان شاهرود اختصاص پیدا کرد و تأمین آب شرب پایدار ویژه شهرستان شاهرود نیز از منابع کوه شاهوار در دستور کار است.

استاندار سمنان گفت: همان‌گونه که تا به امروز مردم در برهه‌های مختلف و حساس پای کار و پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی بودند، در انتخابات یازدهم اسفند سال جاری نیز در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت قوی، مردم استان سمنان و شهرستان شاهرود خواهند درخشید.

کد خبر 728792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.