استقرار سیستم تعویض باتری وسایل نقلیه الکتریکی در شهرهای آمریکای لاتین

اولین شبکه ایستگاه‌های تعویض باتری برای وسایل نقلیه الکتریکی آمریکای لاتین در سانتیاگوی شیلی و بوگوتای مستقر شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت انرژی آمریکای لاتین در همکاری با متخصص فناوری جهانی در اکوسیستم‌های تعویض باتری گوگورو (Gogoro) در حال توسعه سیستم تعویض باتری و اسکوترهای هوشمند خود برای کاربران در شیلی و کلمبیا طی سه‌ماهه دوم ۲۰۲۴ است.

این همکاری نقطه عطفی در مأموریت کشورهای آمریکای لاتین برای ایجاد تحول در سیستم حمل‌ونقل شهری خود مطابق با برنامه‌های جهان است و با توسعه تردد شهری پایدار، نقشی کلیدی در مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی و بهتر کردن جهان برای همه ایفا می‌کند.

شرکت انرژی آمریکای لاتین در حال حاضر بیش از سه هزار ایستگاه خدمات و مغازه‌های خرده‌فروشی سراسری را اداره می‌کند که شامل بزرگ‌ترین شبکه شارژ الکتریکی وسایل نقلیه الکتریکی در آمریکای لاتین با ۱۸۰۰ کیلومتر مساحت در امتداد شیلی می‌شود.

این شرکت در سال ۲۰۱۹ در راستای دستیابی به هدف‌گذار انرژی و اتخاذ روندهای جدید در تردد و خرده‌فروشی، پلت‌فرم نوآوری و سرمایه‌گذاری جدید خود را راه‌اندازی کرد.

استقرار سیستم تعویض باتری در شهرهای آمریکای لاتین

تردد پایدار در شهرهای آمریکای لاتین

با اجرای سیستم تعویض باتری در شیلی و کلمبیا، تردد پایدار در اختیار بخش‌های بیشتری از جامعه قرار خواهد گرفت. این همکاری امکان گسترش مزایای الکترونیکی‌سازی را به مناطق بیشتر و ایجاد تأثیرات مثبت بیشتر بر مردم را از طریق این خدمات پیشگام در منطقه فراهم می‌آورد.

سرویس ابری این شبکه از مانیتورینگ بلادرنگ پیشرفته استفاده می‌کند که عملکرد و عیب‌یابی بهینه اسکوترهای هوشمند و باتری را تضمین می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که تجربه تعویض باتری و سواری ایمن و قابل اعتمادی داشته باشند.

یک پلت‌فرم تعویض باتری باز و کارآمد در قلب این اکوسیستم جدید قرار دارد که مجری آن در سال ۲۰۲۳ به‌عنوان پیشرو در تعویض باتری برای وسایل‌نقلیه شهری سبک‌وزن در جهان شناخته شد.

استقرار سیستم تعویض باتری در شهرهای آمریکای لاتین

شبکه راه‌اندازی‌شده در تایوان از نزدیک به ۶۰۰ هزار کاربر پشتیبانی می‌کند و در بیش از ۲۵۰۰ مکان، بیش از ۱.۳ میلیون باتری هوشمند در گردش از طریق ۱۲ هزار ایستگاه تعویض باتری دارد. در این ایستگاه‌ها بیش از ۴۵۰ هزار تعویض باتری روزانه انجام می‌گیرد که آمار آن از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۱۵ تا به امروز بیش از ۵۳۵ میلیون تعویض باتری بوده است. این امر ذخیره بیش از ۹۰۰ هزار تن کربن دی‌اکسید را به همراه داشته است.

کد خبر 728773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.