برپایی نمایشگاه قله اقتدار در مشهد مقدس

هم‌زمان با اعیاد شعبانیه و آیین نکوداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، نمایشگاه تبیینی «قله اقتدار» در مشهد برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، به نقل از روابط‌عمومی آستان قدس رضوی، در نمایشگاه تبیینی «قله اقتدار» که هم‌زمان با اعیاد شعبانیه و آئین نکوداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در مشهد برپا شده است، ضمن تبیین شاخص‌ها و مؤلفه‌های امنیتی کشور و استان خراسان‌رضوی، بخشی از کارکردهای دستگاه امنیتی به همراه گوشه‌ای از اقدامات امنیت‌ساز اداره کل اطلاعات خراسان‌رضوی در غرفه‌های مختلف به نمایش گذاشته شد.

در افتتاحیه نمایشگاه مذکور علاوه بر تولیت آستان قدس رضوی، استاندار و اعضای شورای تأمین و همچنینی برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و نخبگان سیاسی فرهنگی اجتماعی حضور داشتند.

کار سربازان گمنام با ارزش است

حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: ماه شعبان یکی از منازل سلوک الی‌الله است و در این ماه رحمت خداوند شامل همه پیروانش می‌شود به شرطی که پیروان با اعمال صالح و استغفار پیغمبر را یاری و کمک کنند.

وی افزود: ما باید در عمل و رفتار خودمان را شبیه پیامبر (ص) کنیم تا از رحمتش بهره ببریم و در صورتی به پیامبر و امام زمان (عج) نزدیک می‌شویم که از آن‌ها پیروی کنیم، بدانید اجر کار سربازان گمنام بسیار زیاد است؛ چرا که امنیت مردم را فراهم می‌کنند و این کار بسیار باارزش است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: هر مقدار کار مهم است مسئولیت سنگین و باید در روز قیامت پاسخگو باشیم، هر کاری می‌کنید خدا را ناظر بر اعمال خود بدانید.

مروی افزود: انتخابات باید دل‌ها را بهم نزدیک‌تر کند و یک اتحاد و وحدت ملی به‌وجود بیاورد، انتخابات میدان مبارزه سیاسی است و اگر اختلاف در آن باشد دشمن به‌راحتی نفوذ پیدا می‌کند.

انتخابات یک بزنگاه مبارزه با دشمن در حوزه سیاسی است

یعقوب‌علی نظری، استاندار خراسان‌رضوی هم در این مراسم گفت: حفظ امنیت و جلوگیری از التهاب در فضای امنیتی بسیار سخت و نیاز به تلاش‌های مستمر و طراحی شده دارد.

وی افزود: خراسان‌رضوی با ویژگی‌های شاخص از جمله مضجع امام رضا (ع) در معرض تهدیدات شدید امنیتی است و تمرکز بر این استان از سوی دشمنان برای ناامن کردن زیاد است و نباید غافل شویم، چرا که با حضور سالانه ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی اولین توقع وجود امنیت و آرامش زائران است.

استاندار خراسان رضوی گفت: استان در حال توسعه است و در این مسیر همبستگی و اتحاد تمام دستگاه‌های اجرایی لازم است.

نظری با اشاره به موضوع انتخابات افزود: انتخابات در یک شرایط ویژه قرار است، برگزار شود و انتخابات یک بزنگاه مبارزه با دشمن در حوزه سیاسی است و امنیت زیرساخت اصلی موفقیت در برابر هجمه دشمنان است و سلامت انتخابات با امنیت و اعتماد مردمی حاصل می‌شود.

کد خبر 728766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.