جزئیات تعطیلی مدارس برخی از شهرهای کردستان در روز شنبه ۲۸ بهمن

روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان از غیرحضوری شدن مدارس برخی از شهرهای استان در روز شنبه ۲۸ بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان با صدور اطلاعیه‌های جداگانه نحوه فعالیت مدارس برخی از شهرهای استان را در روز _شنبه بیست‌وهشتم بهمن_ تشریح کرد.

دیواندره

با موافقت فرماندار شهرستان دیواندره به دلیل تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور برخی روستاها، روز شنبه _بیست‌وهشتم بهمن_ فعالیت همه مدارس شهر و روستای این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌شود.

مراکز پیش‌دبستانی دیواندره نیز فردا شنبه تعطیل است.

مریوان

با تصمیم فرماندار شهرستان مریوان، به دلیل برودت هوا و تداوم بارش برف و باران، فعالیت همه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی بخش سرشیو و کوماسی در نوبت صبح و بعدازظهر فردا شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد.

همچنین فردا شنبه فعالیت مدارس سطح شهر مریوان و بخش‌های مرکزی و خاوومیرآباد در تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ شروع خواهد شد.

دهگلان

به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور، با تصمیم فرماندار شهرستان دهگلان، روز شنبه _بیست‌وهشتم بهمن_ فعالیت همه مدارس شهر بلبان آباد و روستاهای این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

در ضمن مدارس سطح شهر دهگلان از ساعت ۹:۳۰ دقیقه فعالیت آموزشی را آغاز خواهند کرد.

مراکز پیش‌دبستانی این شهرستان نیز امروز شنبه تعطیل است.

کد خبر 728735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.