رانندگان از ترددهای غیرضروری در جاده‌های خراسان رضوی خودداری کنند

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش برف و برودت هوا در روزهای آینده، رانندگان از تردد غیرضروری در جاده‌های استان خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری استان خراسان رضوی، علیرضا خجسته با اعلام این خبر، اظهار کرد: در صورت ضرورت برای سفر، رانندگان حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر، وضعیت آب و هوا در جاده‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری استان بررسی کنند.

وی گفت: رانندگان خودروی خود را از نظر نقص فنی بررسی و از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن‌ها اطمینان حاصل کرده و در صورت سفر با سرعت مطمئنه و احتیاط رانندگی کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای عملیات زمستانی و برفروبی ۷۲ اکیپ راهداری به صورت شبانه‌روزی در محورهای استان فعال هستند.

خجسته افزود: حدود ۸۰۰ راهدار با استفاده از ۶۲۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک شامل برف‌روب، نمک‌پاش، گریدر و لودر برای عملیات برفروبی و یخ‌زدایی در نظر گرفته شده اند.

به گزارش ایمنا، اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور هشدار نارنجی از آغاز بارش باران طی امروز در استان خبر داد و در این گزارش نسبت به کاهش شدید دما و بارش برف تا روز دوشنبه در سراسر استان هشدار داد.

کد خبر 728707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.