نمایندگان مجلس در دنیا و آخرت باید پاسخگوی مردم باشند

امام جمعه موقت تیران گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دنیا و آخرت باید پاسخگوی مردم نسبت به وظایف خود باشند و ملت نیز از آنان مطالبه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام حسین کریمی امروز _جمعه بیست‌وهفتم بهمن- در خطبه‌های نماز جمعه تیران به انتخابات پیش رو اشاره و اظهارکرد: ملت ایران مثل همیشه وظیفه خود را در انتخابات انجام داده و با حضور حماسی در پای صندوق رأی باعث شادی دوستان نظام و ناامیدی دشمنان خواهند شد.

وی افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرده و باید نسبت به آن در دنیا و آخرت پاسخگو باشند.

امام جمعه موقت تیران ادامه داد: ملت ایران از نماینده منتخب وظایف و عملکردش را در دنیا و آخرت مطالبه خواهند کرد که آنان باید نسبت به وظیفه خود در قبال جامعه عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا ناظر بر رفتار و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هستند، خاطرنشان کرد: نقش آفرینی در همه عرصه‌های نظام لازم بوده و باید سهم خود را نسبت به نظام و انقلاب ایفا کنیم.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به گفته سردار سلیمانی مبنی بر اینکه ایران حرم است، تصریح کرد: سردار دل‌ها با شناخت همه مسائل داخلی و خارجی چنین تعبیری دارند و باید از حرم پاسداری کنیم.

وی به تقوا سیاسی اشاره کرد و اذعان داشت: در این موضوع تقوا افراد نسبت به مسائل سیاسی مثل موضوعات دینی توجه و اجرای دستور می‌کنند که حضور در انتخابات و انتخاب اصلح مصداقی از تقوا سیاسی محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت تیران با بیان اینکه تخریب مسئولان نظام شایسته نیست، خاطرنشان کرد: دشمن با القا رسانه‌ای سعی در ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان با تئوری فاسد بودن مدیران اهدافش را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: نظارت‌های دستگاه‌های بالادستی بر مسئولان نظام وجود دارد و نباید کارکنان دولت و دیگر دستگاه‌ها را با بی اطلاعی و شایعه پراکنی تخریب کنیم و به آن‌ها تهمت بزنیم.

حجت الاسلام کریمی به بیمار بودن معیشت و اقتصاد خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: مسئولان به رفع نیازهای جامعه بپردازند و این مشکل کاهش ارزش پول ملی را رفع کنند.

کد خبر 728659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.