حریق ملک قدیمی در پایتخت مهار شد/ مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش سوزی در ملک قدیمی در پایتخت مهار شد و مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در ملک قدیمی اظهار کرد: این حادثه در خیابان خیام خیابان کارکن اساسی انتهای خیابان شب گذشته _ پنج‌شنبه، بیست‌وششم بهمن_ ساعت ۲۲:۲۲ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل اعزام شدند و در مدت زمان سه دقیقه در محل حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: عملیات آغاز ملک قدیمی با وسعت ۲۵۰ متر با چندین اتاق، ستون‌ها چوبی و در قسمت غربی ملک فضایی وجود داشت که مولد اولیه کفاشی وجود داشت، دچار آتش‌سوزی شده و به دیگر بخش‌ها سرایت کرده بود.

وی ادامه داد: تیر چوب‌ها تخریب و تمام ملک قدیمی در آتش شعله‌ور بود، آتش زبانه می‌کشید، ملک دو طبقه قدیمی کنار این ملک وجود داشت که کارگاه کفاشی بود آتش به آن سرایت کرد، در حال سرایت به نام‌های همجوار بود، بنابراین آتش‌نشانان همزمان در چند نقطه عملیات را انجام دادند و باریک بودن مسیر موفق شدند آتش را کنترل کنند، ساعت ۱۲:۳۰ بامداد امروز _ جمعه، بیست‌وهفتم بهمن_ عملیات شعله‌زنی انجام و آتش نشانان وارد مرحله لکه‌گیری شدند و یک ایستگاه تا صبح در محل حضور داشت و نیمه‌های شب عملیات به پایان رسید.

ملکی گفت: مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

کد خبر 728650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.